کد خبر 1104979
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
قول رسول پناه برای افزایش قرارداد اعضای تیم های پایه/ گلایه مدیران و مربیان پرسپولیس نسبت به نفوذ دلال ها

جلسه امروز مسئولان و مربیان تیم های پایه پرسپولیس با سرپرست این باشگاه برگزار شد و طرفین درباره مسائل مختلف بحث کردند.

به گزارش مشرق، مسئولان و مربیان تیم های پایه پرسپولیس امروز با حضور در محل این باشگاه با مهدی رسول پناه دیدار کردند.

*محورهای این جلسه درباره تصمیم گیری برای شروع مجدد تمرینات، برنامه تیم های پایه برای حضور  قدرتمندانه در فصل جدید لیگ های پایه تهران، قرارداد بازیکنان و مربیان و اجاره زمین تمرین بود.

*فصل جدید مسابقات رده های سنی پایه استان تهران چهارشنبه این هفته قرعه کشی شده و بازی ها هم از 15 شهریور آغاز می شود. به همین دلیل مربیان تیم های آکادمی پرسپولیس خواستار فراهم شدن شرایط و امکانات لازم برای برگزاری هرچه سریع تر تمرینات شده اند و با توجه به فرصت محدودی که تا شروع رقابت ها باقی مانده است، به احتمال فراوان تمرینات آماده سازی تیم های پایه این باشگاه از ابتدای هفته آینده آغاز خواهد شد.

*ورزشگاه شهید اسماعیلی در سال های اخیر در اختیار تیم های پایه پرسپولیس بود اما با توجه به اینکه در فصل جدید تمرین تیم های پایه سایپا در این زمین برگزار می شود، رسول پناه به اعضای تیم های پایه قول داده به زودی یکی از ورزشگاه های منطقه عبدل آباد که مجهز به استخر است با ترمیم چمن این زمین به تیم های پایه پرسپولیس تحویل بدهد. 

*همچنین سرپرست باشگاه پرسپولیس قول داد با توجه به بحث تورم، قرارداد بازیکنان و مربیان تیم های پایه نسبت به سال های قبل بیشتر شود. ضمن اینکه رسول پناه از یحیی گل محمدی درخواست کرده  طبق تعامل با مربیان تیم های پایه بازیکنان بیشتری از این تیم ها در تمرین تیم بزرگسالان شرکت کنند.

*یکی از مهم ترین مباحث مطروحه در این جلسه بحث نفوذ دلال ها روی بازیکنانی است که از تیم های پایه به تیم بزرگسالان باشگاه اضافه شده اند. در این جلسه مربیان و مسئولان این تیم ها اعلام کردند امسال هشت بازیکن به تیم بزرگسالان تحویل داده اند. نفراتی که حسابی برای شان زحمت کشیده شده و حتی هزینه های برخی از این نفرات را پرداخت کرده اند اما برخی واسطه ها که با تعدادی از عوامل باشگاه قرارداد دارند بلافاصله پس از اضافه شدن آنها به تیم اصلی باشگاه، با این بازیکنان قرارداد می بندند.

حتی یکی از مسئولان تیم های پایه اعلام کرد این دلال ها پس از عقد قرارداد با بازیکنان جوان به باشگاه اعلام می کنند باشگاهی که این نفرات را پرورش داده از این به بعد برای پیگیری وضعیت شان باید با مدیر برنامه یا به اصطلاح دلال ها در تماس باشد. رسول پناه  هم پس از شنیدن این گلایه ها قول داد وکیلی را در اختیار تیم های پایه می گذارد تا با بررسی راهکارهای لازم، دیگر چنین موردی تکرار نشود.  

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس