کد خبر 1104937
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

در جامعه شهری و کمبود فضای کافی برای قرار گرفتن وسایل وبه هم ریختگی آن ها، طراحان تصمیم به طراحی و تولید سازه های مختلفی گرفتند تا جوابگوی این معضل باشد. یکی از این سازه های کاربردی انواع استندها یا ارگانایزرها هستند. این محصولات با طرح های مختلف و هدف های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. ما در این مبحث سعی می کنیم شما را با انواع استندها مخصوصا استند آرایشی و کاربردهای آن ها آشنا شویم.

استند یا ارگانایزر آرایشی چه کاربردهایی دارد؟

به طور کلی استندها محصولاتی هستند که بدون وجود تکیه گاه بر روی زمین قرار می گیرند و از لحاظ کاربرد به دو نوع تقسیم می شوند. یکی از این دو نوع ارگانایزر، استندهای تبلیغاتی هستند و دسته دیگر ارگانایزرهایی هستند که برای نظم بخشیدن وسایل طراحی شده اند.

استندهای تبلیغاتی وسایلی هستند که در ابعاد بزرگ ساخته می شوند و به خاطر اینکه فضای بزرگی را اشغال می کنند بیشتر در معرض دید قرار می گیرند. این محصولات دارای رنگ ها و طرح های متفاوتی هستند و در خرید لحظه ای مشتریان تاثیرگذار هستند. استندهای تبلیغاتی را از جنس های مختلفی مانند فلز، پلکسی، پارچه ای، چوبی و تزریقی می سازند. به طور کلی این گونه استندها از لحاظ هزینه و زمان مقرون به صرفه به شمار می روند. استندهای تبلیغاتی را برای نمایشگاه ها و همایش ها مورد استفاده قرار می دهند.

ارگانایزرهایی که برای نظم بخشیدن به وسایل طراحی شده اند را نیز در انواع جنس ها، طرح ها و اهداف متفاوت می سازند. مانند استند لوازم التحریر فلزی، استند لوازم آشپزخانه پلاستیکی و یا استند لوازم آرایش چوبی. استقبال بالای مردم از این سازه ها طراحان را به ساخت و طراحی بیشتر آن ها واداشته است. یکی از پرکاربردترین استندها، استند لوازم آرایش است که از متریالی مانند چوب، ام دی اف و پلاستیک ساخته می شود. البته نوع چرمی این ارگانایزرها نیز طرفداران بسیاری دارد.

خرید استند لوازم آرایش

ارگانایزرهای لوازم آرایش از جمله سازه های پرکاربرد به شمار می رود و استفاده های بسیاری در مکان های مختلف دارد. این محصولات را در آرایشگاه ها، مغازه ها، فروشگاه ها و منازل مورد استفاده قرار می دهند. علاوه بر مواردی که برای متریال استندها ذکر کردیم، برخی از آن ها را از جنس آکرولیک می سازند. ارگانایزر آکرولیک بسیار شفاف بوده و ظرافت بالایی در طراحی آنان به کار می رود. این نوع از استندها را به راحتی می توان شست و از جلوه و زیبایی آن همیشه استفاده کرد.

خرید استند لوازم آرایش یک گزینه مناسب برای جلوگیری از به هم ریختگی وسایل شما در جلوی میز آرایش است. با خرید آن می توانید علاوه بر نظم بخشیدن به لوازم، باعث آراستگی و زیبایی اتاق خود شوید. با منظم کردن میز آرایش و قرار دادن وسایل در درون ارگانایزر، استفاده از لوازم آرایش نیز برای شما آسان تر می شود.

برای این سازه های کاربردی مزایای متعددی بر می شمرند که برخی از آن ها را در اینجا ذکر می کنیم.

· شما می توانید با توجه به ابعاد مکانی که می خواهید از استند لوازم آرایش استفاده کنید، آن را سفارش دهید. این امر سبب می شود که با بهینه سازی فضای موجود، استفاده درستی از آن بنمایید.

· استفاده از ارگانایزر برای مکان هایی که تعداد قفسه و ویترین ها کافی نیست، مناسب است. با قرار دادن استند در کنار ویترین، شما می توانید قفسه زیبایی را به راحتی در گوشه اتاق خود داشته باشید.

· با خرید استند لوازم آرایش شما می توانید در فروشگاه یا آرایشگاه خود یک ویترین تبلیغاتی نیز داشته باشید. معرفی محصولات به وسیله این ارگانایزرها گزینه بسیار مناسبی است.

· زیبا سازی و آراستگی فضای مورد نظر را می توانید با انواع استندهای لوازم آرایش داشته باشید.

استند لوازم آرایش ارزان

ارگانایزرها بر اساس متریال، سایز و طراحی، دارای قیمت های متفاوتی هستند. از نظر اندازه و سایز می توان آن ها را به 4 دسته تقسیم بندی کنیم این تقسیم بندی از این قرار هستند:

· استند لوازم آرایش بزرگ

از این سایز ارگانایزر بیشتر در مکان های بزرگ مانند مغازه ها، فروشگاه ها و آرایشگاه ها مورد استفاده قرار می دهند. استند بزرگ تقریبا در بردارنده یک پک بزرگ لوازم آرایش است. در بعضی از این استندها، کشوهای اضافی تعبیه شده است که وسایلی مانند کلیپس و گل سر نیز در آن قرار گیرد.

· سایز متوسط ارگانایزر پک لوازم آرایش

این سایز که پرکاربردترین اندازه استند به حساب می آید، حجم مناسبی از لوازم و وسایل آرایش در آن قرار می گیرد.

· سایز کوچک استند آرایش

استند کوچک را بیشتر بر روی میز آرایش قرار می دهند و از زیبایی آن استفاده می کنند. ارگانایزر سایز کوچک به موجب حجم کمی که اشغال می کند، در فضاهای مختلف قابل استفاده می باشد.

· نوع ترکیبی ارگانایزر آرایشی

در این نوع، علاوه بر استند یک ست کشو نیز در زیر آن قرار دارد. در نوع ترکیبی ارگانایزر آرایشی همه وسایل را مانند برس، سنجاق و سشوار را  می توانید در آن جای دهید.

استند لوازم آرایش ارزان را می توانید در سایز کوچک آن داشته باشید. اغلب نوع چرمی استند لوازم آرایش دارای قیمت بالایی است. سایز بزرگ استند آرایشی و نوع ترکیبی آن را می توانید با قیمت مناسبی از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. شما می توانید با خرید ارگانایزر لوازم آرایش محیط زندگی یا فضای کار خود را لاکچری نمایید.

اگر به فکر خرید استند لوازم آرایش برای محل زندگی و یا کار خود هستید، می توانید به سایت ویژن پلاست مراجعه نمایید. ویژن پلاست با بهره گیری از تکنولوژی برتر روز دنیا و مطابق با استانداردهای اتحادیه اروپا، محصولاتی با کیفیت به شما ارائه می دهد. محصولات این فروشگاه آنلاین دارای استانداردهای سیستم مدیریت، زیست محیطی و ایمنی است. این محصولات را شرکت تهران پیلتن تولید می کند.

محصولات این فروشگاه علاوه بر استندها، شامل لوازم آشپزخانه و کادویی نیز می باشد. این سایت فروشگاهی دارای نشان اعتماد الکترونیکی است و همینطور عضو انجمن صنایع همکن پلاستیک استان تهران و انجمن صنایع لوازم خانگی است. شما می توانید کالاهای مورد نظر خود را در هر کجای ایران که باشید، درب منزل یا محل کار خود دریافت کنید؛ زیرا این فروشگاه وسایل انتخابی شما را برایتان ارسال کرده و پشتیبانی می کند. یکی از تسهیلات این فروشگاه اینترنتی، خدمات پس از فروش آن است. شما می توانید سوالات خود را از طریق واتس آپ بپرسید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس