کد خبر 1104890
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
رضایی‌مهر: پول تو جیبی نداریم چه برسد به مکمل/ امیدوارم زودتر مسابقات کبدی آغاز شود

ملی‌پوش کبدی کشورمان از تأخیر در پرداخت پاداش قهرمانی او و دیگر هم‌تیمی‌هایش در مسابقات جهانی گلایه کرد.

به گزارش مشرق، وحید رضایی‌مهر درباره پاداش قهرمانی مسابقات کبدی جوانان جهان در کیش اظهار داشت: مسابقات قهرمانی جهان در کیش آبان ماه سال 98 برگزار شد و ما از دی ماه سال 97 در اردوی تیم ملی بودیم. مسابقات که تمام شد و توانستیم قهرمان شویم خبر رسید که چون سکه دیگر از جوایز حذف شده است، حواله می‌دهند و  گفتند که اواخر امسال یعنی سال 98 وزارت ورزش آیین تجلیل را برگزار می‌کند و اعلام کردند به شما 25 امتیاز تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

لغو مسابقات جهانی کبدی

وی در ادامه افزود: سال 98 تمام شد و در حال حاضر در اواسط سال 99 هستیم، اما هنوز خبری از پاداش نیست. حتی جوایز و پاداش بچه‌هایی که یک سال قبل از ما در سایر رشته‌ها مدال گرفتند هم پرداخت نشده است.

ملی‌پوش کبدی کشورمان تأکید کرد: دو ماه بعد از مسابقات کبدی جهانی، کمیته ملی المپیک برای تجلیل از ما دعوت کرد و یک کارت هدیه یک میلیون تومانی به ما دادند که هزینه رفت و برگشت و بلیت هواپیمای بچه‌ها هم نبود.

رضایی‌مهر تصریح کرد: هر روز در فضای مجازی استوری و پست می‌گذاریم و هشتگ می‌زنیم تا ببینیم کسی صدای ما را می‌شنود، اما خبری نیست. ما هم آدم هستیم و زندگی داریم. ما جوان هستیم و هزار امید و آرزو داریم. انصاف نیست هر روزمان با دغدغه همراه باشد و ندانیم که آیا سر تمرین برویم یا دنبال کار باشیم تا خرج خانه را در بیاوریم. من در  یک خانواده کم درآمد بزرگ شدم و افتخار هم می‌کنم با این همه سختی و مشکلات مالی توانستم به این جایگاه برسم. فقط حرفم این است که مسئولان محترم هم برای پرداخت جوایز ما کمی همت کنند.

وی با اشاره شرایط سخت جامعه در زمان شیوع کرونا گفت: در وضعیت کرونا همه چیز سخت شده و نمی‌توانیم تمرینات دلخواه خود را انجام دهیم و یک سری محدودیت‌هایی داریم. در این شرایط ما پول تو جیبی نداریم چه برسد به خوردن مکمل‌های ورزشی که برای هر ورزشکار حرفه‌ای واجب است. انگیزه ما بسیار کم شده و نمی‌دانیم با چه امیدی تمرین کنیم و با چه هدفی بجنگیم چون نه درآمدی هست نه پولی.

ملی‌پوش کبدی کشورمان در خصوص حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان، گفت:  من از اداره ورزش شهرمان نقده و اداره کل آذربایجان غربی هم گله‌مندم که با اینکه قهرمان جهانیم و همه جا اسم شهر و استانمان را زبانزد کردیم،  هنوز هیچ مبلغی یا هیچ امتیازی  به ما تعلق ندادند.

رضایی مهر در خصوص پیگیری‌های فدراسیون کبدی برای دریافت پاداش قهرمانان یادآور شد: هر موقع به فدراسیون این موضوع را می‌گوییم، اعلام می‌کنند که پیگیریم.

وی افزود: رشته کبدی نسبت به دیگر رشته‌ها تماس فیزیکی بیشتری دارد و در رابطه با انتقال ویروس کرونا رشته‌ای خطرناک است به خاطر همین فعلاً با محدودیت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرین می‌کنیم. امیدوارم که به‌زودی مشکلات تمام شود و فصل جدید مسابقات و لیگ شروع شود.

وحید رضایی‌مهر در پایان گفت: من شاگرد نقاش ساختمان هستم و از این راه درآمدزایی می‌کنم تا هم خرج خانواده‌ام را تأمین کنم و هم مکمل بگیرم. آنقدر خسته می‌شوم که دیگر قدرتی برای تمرین ندارم.



 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس