خانه روستایی

۸۰ هزار باب خانه مسکونی روستایی در استان خراسان شمالی تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفت.

به گزارش مشرق، به گفته مدیرعامل بیمه برکت، با هدف ایجاد چتر حمایتی برای ساکنین آسیب‌پذیر مناطق محروم روستایی و توسعه فرهنگ بیمه در این مناطق و با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با استانداری خراسان شمالی، ۸۰ هزار خانه مسکونی روستایی این استان تحت پوشش بیمه آتش‌سوزی و حوادث طبیعی برکت تا سقف ۲۰ هزار میلیارد ریال پرداخت خسارت قرار گرفت.

احمد طالبی در توضیح مفاد تفاهم‌نامه همکاری با استانداری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، تعداد ۸۰ هزار باب منزل مسکونی روستایی استان خراسان شمالی با سرمایه ۲۵۰ میلیون ریال به ازای هر باب خانه، در قبال خطرات آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار، سیل و طغیان آب، زلزله، طوفان، تندباد و گردباد، آتشفشان، رانش و فرونشست زمین به مدت یک‌سال تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل بیمه برکت با اشاره به تجربه‌های موفق گذشته در پوشش بیمه‌ای منازل مسکونی روستایی خاطرنشان کرد: شرکت بیمه برکت وابسته به بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام، پس از تجربه موفق خود در پوشش بیمه‌ای منازل مسکونی روستایی استان‌های خوزستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد نسبت به بیمه آتش‌سوزی و حوادث طبیعی منازل مسکونی روستایی استان خراسان شمالی اقدام نموده است.

وی ادامه داد: بنیاد برکت نیز با توجه به رسالت و ماموریت‌های خود و جهت تسهیل در اجرایی شدن این موضوع مهم، در پرداخت حق بیمه بیمه‌نامه‌های صادره با استانداری خراسان شمالی مشارکت می‌نماید.

طالبی یادآور شد: پیش از این نیز با حمایت بیمه‌ای از روستاهای استان‌های خوزستان و لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام، ۱۴۳ هزار منزل در استان خوزستان و ۷۵ هزار منزل در استان لرستان تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفته‌اند.

وی اظهار داشت: بیمه برکت در حادثه سیل فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ با پوشش منازل مسکونی روستایی استان‌های خوزستان و لرستان، مقدمات پرداخت خسارتی بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال خسارت را به سیل‌زدگان فراهم کرد که سهم هر استان به ترتیب ۱۲۲ و ۱۴۸ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل بیمه برکت در پایان تاکید کرد: ستاد اجرایی فرمان امام به منظور محرومیت‌زدایی، ارتقای سطح زندگی، برقراری عدالت اجتماعی و توانمندسازی اقتصادی و اجتماعی مناطق محروم و کم‌برخوردار تا به امروز روستاهای هفت استان محروم کشور را تحت پوشش بیمه آتش سوزی برکت قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس