قلعه نویی - مجیدی؛ جدال برای نیمکت استقلال/ آخرین شانس برای ماندن

سومین تقابل این فصل آبی پوشان تهران و طلایی پوشان اصفهان در یکی از مراحل حساس جام حذفی است و تیم بازنده شانسش برای دریافت جام را از دست می‌دهد.

به گزارش مشرق، سومین تقابل فصل استقلال و سپاهان و دومین تقابل مجیدی و قلعه نویی به یکی از حساس ترین و شاید جنجالی ترین دیدارهای دو تیم تبدیل شده است. استقلال و سپاهان که هر دو فصل را به امید قهرمانی آغاز کردند، با نتایج سینوسی که در طول فصل گرفتند از این هدف خود دور شدند تا با واگذاری قهرمانی به پرسپولیس، این دو تیم تنها برای قهرمانی در جام حذفی شانس داشته باشند و بر حسب قرعه، آنها باید در مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید:

جنجال اپل‌واچ فرهاد مجیدی!

نتایج دو تیم به خصوص در نیم فصل دوم باعث شد تا قلعه نویی و مجیدی مربیان آنها از جایگاه چندان مستحکمی روی نیمکت های داغ برخوردار نباشند. در حالی که پیش از این گفته می‌شد این دیدار می‌تواند رقابت دو سرمربی برای نیمکت فصل آینده آبی پوشان باشد، اما نتایج و شرایط آنها نشان می‌دهد چه بسا رقابت امشب قلعه نویی کهنه کار و پر افتخار و مجیدی جوان و آینده دار، بیشتر برای بقا باشد. چرا که شکست هر یک از دو تیم ممکن است تبعاتی چون جدایی مربی شکست خورده پیش از اتمام فصل داشته باشد.

سپاهان که فصل را با قلعه نویی خیلی خوب آغاز کرد، بعد از عدم حضور مقابل پرسپولیس در نیم فصل دوم و فاصله افتادن امتیاز این تیم با صدر جدول، در سراشیبی قرار گرفت و بعد از آغاز دوباره مسابقات پس از تعطیلات طولانی کرونایی، آنها نتایج خوبی نگرفتند تا تیمی که مدعی شماره یک قهرمانی بود، در پایان هفته بیست و هشتم با ۴۵ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفته و حتی برای نایب قهرمانی هم شانس چندان بالایی نداشته باشد.

آبی پوشان در لیگ برتر شرایطی به مراتب بهتر از سپاهان دارند. آنها تا پایان هفته بیست و هشتم با ۴۹ امتیاز در رده دوم قرار دارند و از شانس خوبی برای نایب قهرمانی برخوردارند. با این وجود هواداران این تیم تشنه جام هستند و حذف از جام حذفی و از دست رفتن تنها شانس آنها برای دریافت جام، می تواند منجر به تبعات ناخوشایندی برای نیمکت این تیم شود.

دیدار استقلال و سپاهان که پیش از این گفته می‌شد می‌تواند میدانی برای رقابت بین قلعه نویی و مجیدی برای نشستن روی نیمکت استقلال در فصل آینده باشد، امشب بیشتر به میدانی برای رقابت جهت بقا در تیم های خود تبدیل شده است.

این بازی از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی آغاز می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس