کد خبر 1104806
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
رئال‌مادرید خواهان جذب دیبالا است

مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس در رادار باشگاه رئال‌مادرید قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، حذف زودهنگام رئال‌مادرید از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سبب شده تا مدیران باشگاه رئال‌مادرید به فکر تقویت ترکیب خود در نقل‌وانتقالات تابستانی بیندازند و در این راستا تقویت خط حمله برای آنها ظاهراً در اولویت قرار داد، چیزی که پس از جدایی کریستیانو رونالدو از جمع کهکشانی‌ها در تابستان 2018 کاملاً حس می‌شد.

بیشتر بخوانید:

ضرر ۶۰ میلیون پوندی بیل به رئال مادرید

شبکه تلویزیونی «مدیاسِت اسپورات» ایتالیا مدعی شد باشگاه رئال‌مادرید نسبت به جذب پائولو دیبالا از یوونتوس علاقه‌مند است و برای به خدمت گرفتن این مهاجم آرژانتینی حاضر است تونی کروس و یا ایسکو را نیز وارد این معامله کند. طبق این گزارش، ارزش این پیشنهاد مجموعاً 100 میلیون یورو خواهد بود.

مدیران باشگاه یوونتوس اما مصم به حفظ دیبالای 26 ساله هستند و او را یکی از ارکان اصلی پروژه جدید خود با سرمربیگری آندره‌آ پیرلو می‌دانند. پیش از این نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلواسپورت»، مدعی شده بود باشگاه یوونتوس قرارداد پائولو دیبالا را تا ماه ژوئن سال 2025 تمدید خواهد کرد.

این مهاجم آرژانتینی که تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد، اخیراً به عنوان ارزشمندترین بازیکن سری A ایتالیا در فصل 20-2019 انتخاب شد. او در فصل اخیر در 46 بازی از رقابت‌های مختلف بانوی پیر را همراهی کرد که حاصل آن 17 گل‌زده و 14 پاس‌گل بود.

دیبالا که در سال 2015 از پالرمو به یوونتوس پیوست، تاکنون 95 گل در 228 بازی به ثمر رسانده و با این تیم پنج قهرمانی در سری A، سه قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را تجربه کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    0 0
    فقط کریس رونالدو خط حمله کامل میکنه
    • محمدتقی IR ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۳
      0 0
      دیبالا نمیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس