کد خبر 1104784
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲
تعویق یک دیدار از سری A برزیل به دلیل ابتلای ۱۰ بازیکن به کرونا

برگزاری یک دیدار از سطح اول فوتبال باشگاهی برزیل به دلیل ابتلای ۱۰ بازیکن به ویروس کرونا به تعویق افتاد.

به گزارش مشرق، در چارچوب هفته اول از فصل جدید مسابقات فوتبال باشگاهی سری A برزیل، قرار بود شب گذشته (یکشنبه) تیم‌های گویاس و سائوپائولو به مصاف هم بروند، اما ساعاتی پیش از شروع این بازی، باشگاه گویاس اعلام کرد به اطلاع آنها رسانده‌اند که تست کرونای 10 بازیکن‌شان مثبت اعلام شده است که همین باعث شد تا برگزاری این بازی به تعویق بیفتد. از بین این 10 بازیکن که مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند، هشت بازیکن قرار بود در ترکیب اصلی به مصاف تیم سائوپائولو بروند.

اعضای تیم گویاس روز پنجشنبه تست کرونا داده بودند، اما کنفدراسیون فوتبال برزیل به دلیل بسته‌بندی نامناسب تست‌ها، آن را نامعتبر خوانده بود و از این باشگاه خواسته بود تا تست‌های جدیدی بدهند. در نهایت نتیجه دور جدید تست‌هایی که روز جمعه از بازیکنان این تیم گرفته شد، مشخص کرد که 10 بازیکن گویاس به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و همین باعث به تعویق افتادن برگزاری بازی‌ خانگی‌شان با سائوپائولو شد.

بازیکنان دو تیم حتی پیش از آغاز این دیدار در زمین به گرم کردن خود پرداختند، این در حالی بود که نمی‌دانستند که آیا این بازی با این شرایط برگزار خواهد شد یا خیر.

تاکنون بیش از سه میلیون نفر در کشور برزیل به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که از این بین بیش از 100 هزار نفر در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس