سلبریتی نمایه

با گذشت چند روز از انفجار مهیب بندر بیروت و کشته و زخمی ‌و بی‌خانمان شدن هزاران انسان، سلبریتی‌های وطنی همچنان ساکت هستند!

به گزارش مشرق، این سکوت در حالی است که خیلی از چهره‌های مشهور داخلی، در مواجهه با کشتار چند قلاده سگ - که آن هم کاری غیرانسانی است- در صفحات مجازی خودشان واکنش‌های عجیبی نشان داده بودند.

همین بازیگرهایی که روزگاری در برابر رخ دادن انفجارهای ‌تروریستی در پاریس - که آن هم قلب هر انسانی را به درد می‌آورد- صفحات خود را پر از ابراز همدردی با فرانسوی‌ها کرده بودند. اما اکثریت قریب به اتفاق آنها این روزها مرگ حدود ۲۰۰ انسان و مجروح و بی‌خانمان شدن صدها هزار نفر دیگر را نادیده گرفته‌اند!

گویا از نظر بسیاری از سلبریتی‌ها، رنگ خون غربی‌ها و شرقی‌ها متفاوت است.

گفته می‌شود دلیل این تناقض‌های رفتاری بسیاری از چهره‌های مشهور هنری و ورزشی در مقابل چنین حوادثی به‌خاطر تابعیت و برخورداری آنها از پاسپورت کشورهای اروپایی و آمریکایی است! اگر این سلبریتی‌ها «مستقل» بودند، قطعا واکنش آنها در مقابل حوادث نیز یکسان بود.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    5 1
    خاک برسر همشون فکر منافع خودشون هستن
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    5 0
    خوب طبیعیه که هرکسی برای همنوع خودش دل میسوزونه، سگها برای سگها و انسانها برای انسانها. مگه برای تروریستهای محکوم به اعدام، کسی غیر از تروریستهای آدمکش جانی حاضر میشه هشتگ بزنه؟
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    4 5
    هرجا سخن از خیانته نام اصلاح طلبان تهوع آور و سلبریتی های وطن فروش می درخشد
  • مهدی IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    4 3
    من که دیگه از این سلبریتی ها خسته شدم
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    3 0
    باسلام:این سبلبریتی های بی خاصیت،جایی که نفع خودشون در میان باشد..اشک.تمساح میریزند وجایی که بایدابراز نگرونی وواقعیات را ببینند چشماشون کوروگوشاشون کر میشود!ازیه مشت انسان بی دردومرفه بیش ازاین انتظارنمی رود اینا تابع اربابشونن ویه مشت اجنبی که خودشون هم سردرگم اند..وفقط پی عشق وکیف دنیویند..ازادگی وعشق به میهن را از زاهدی یاد بگیرند که درتمام اتفاقات واقعیات را بیان کردندوآزتهدید های دشمنانش هم نهراسید..مرگ وننگ ابدی برخاءنین ووطن فروشان بی هویت!!اینان فقط عاشق اسم ورسم وشهرت اند..نه چیزی دیگه نان ونمک این مملکت میخورندوخاک برسرا ولی طرف دار دشمنان ونااهلانند،همین سلبریتی ها اینجا معروف اند ظاهرند! انون ورآب پا بذارند کسی کوچکترین ارزشی براشون قاءل نیست مگر بلانسبت عزیزان فهیم و بیننده هادندون های سگاشون مسواک بزنند وکارهای پست تردیگه مثل سگ پشیمون ودوست دارند برگردندبه ایران--کثافتا اعدام نکنید،اعدام نکنید!؟ بدبخت ها چرا نمی گفتید اغتشاش نکنید وبه روی مردم بی گناه اتش خشم نریزید وبیت المال رانابود نکنید مثل قوم مغول!!
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    5 1
    آخخخخ که وابسته بودن و کاسه لیس بودن چقدر سخته... واقعا چقدر سخته... از قیافه های .... پیداست که چقدر کاسه لیسند!
  • IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    3 1
    اینا موجودات گیرین کارتی منتظرن اربابان آمریکایی اسرائیلی و سعودیشان بهشون خط بده لازم باشه از انفجار بیروت تعریف هم میکنن
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    3 2
    از نظر این جماعت مظلوم فقط 170 مسافر هواپیمای اوکراینی هست و متهمان تروریست قاتل
  • US ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    3 1
    خوبه خودت داری می گی سلبریتی! عجب انتظاری داریا. به یه چیزی دقت کردین؟ اینکه هر جا سلبریتیا سکوت کنن نشون می ده پای آمریکا و اسراییل و عربستان در میونه، هر جا سر و صدا هم کنن بازم معلوم می شه پای همونا در میونه. هشتگ پرونی و نپرونی اینا هم معیاری شده برای شناخت خودی و غیر خودی.
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    4 1
    به نظر من بهترین راه اینه که فرهنگ معین رو آپدیت کنین و بنویسین سلبریدی= خائن، احمق، وطن فروش، عامل و مزدور بیگانه!
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
    0 0
    سلبریتی مرحوم تختی و امثال ایشانند که بدرد جامعه و مردم میاندیشیدند وتلاش میکرد ند باری از دوش مردم بردارند. نه اینها که تنها دغدغه شان بستن بار خود و گرفتن ویزا و گرین کارت و .....شناسنامه خارجی برای بچه شونه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس