کد خبر 1104658
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
اعترافات تروریست های سازمان منافقین

آن چه خواهید دید، شرح جنایت هولناک است که توسط «محمد دهقان» یکی از اعضای دستگیر شده این باند جنایتکار بیان شده است

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، دار و دسته مسعود رجوی، موسوم به سازمان منافقین، به اعتراف خودشان، مسئولیت قتل هزاران نفر از مردم ایران اسلامی را بر عهده دارند. آن چه خواهید دید، شرح جنایت هولناک یکی از تیم های ترور این سازمان در سال ۱۳۶۱ شمسی است که توسط «محمد دهقان» یکی از اعضای دستگیر شده این باند تروریست بیان شده است:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شرقی IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    30 30
    سیاست خلفای اصلاح طلب با سیاست منافقین فرق داشت. منافقین خشن‌تر بودند ولی این ها موذی‌تر بودند؛ یعنی سیاستمدارانه‌تر عمل می‌کردند که فقط عده کمی می‌توانستند دست سیاست این ها را بخوانند.
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    29 17
    فقط یک نفر خطر منافقین جدید رو تشخیص داد (شهید لاجوردی) که اون هم توسط همون منافقین جدید(باند حجاریان-بهزاد نبوی-تاجزاده...) ابتدا توسط منافقین جدید ترور شخصیت شده و از مسئولیت کنار گذاشته شد و سپس توسط منافقین قدیم (فرقه رجوی)ترور جسمی و حذف فیزیکی شد......کاری که نظام با آگاهترین یار خودش کرد ، اصلا قابل اغماض نیست. در غیاب لاجوردی ،منافقین جدید بیست سال تمام با آرامش و آسودگی خیال مشغول چپاول بیت المال و فاسد کردن اندیشه مردم از درون نظالم بودند و بزرگترین پستها و امکانات دولت دستشون بود . وقتی یادم میفته که بهزاد نبوی با اونهمه سابقه خباثت و خیانت (یک نمونه کوچیکش تلاش برای فراری دادن کشمیری بعد از انفجار هفت تیر بود که بعد از انفجار ، به نقل از شاهدان عینی ، بهزاد نبوی فریاد میزده : کشمیری رو کشتند ... و سپس تابوتی میاره و چند تا استخون رو میزاره توش که مثلا شهید کشمیریه ولی پزشکی که نماینده مجلس بوده خیلی تصادفی اون رو می بینه و میگه در بدترین انفجارها باید استخوان جمجمه باقی بمونه و از این طریق ، نقشه ماهرانه بهزاد نبوی باطل میشه .با همین اقدام بهزاد نبوی ، کشمیری فرصت فرار از خاک ایرانو بدست میاره ) بله درسته .در این نظام دلسوزان واقعی به زیر خاک رفتند و افرادی چون بهزاد نبوی یا حجاریان در عیش و نوش
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
      11 12
      واقعاً چرا با افرادی مثل بهزاد نبوی یا سعید حجاریان با وجود اسناد و مدارک جنایات و خیانت ها هیچ برخوردی صورت نگرفت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    6 8
    مرگ بر منافقین جهنمی.
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    0 0
    منافقین ازگرگ درنده تروخطرناک ترند وخوی وحشی گری دارند،وقتی که عکس هوادارانشون را می بینیم قیافه های زن هاخشن و یه جورین!خدالعنتشون کنه این ها وقتی ماموریتی بهشون میدادند قرص سیانورهم میدادندکه اگر گرفتار شدند خودکشی کنندوبمب هایی که بهشون توکیف هاشون جاسازی میشد به دروغ بهشون می گفتند خودتان فرصت دارید که دور بشید ولی آنی بود وخودشون هم کشته میشدند-فرقه ی ا وحشتاک وترسناکی هستند-واقعا که امام خمینی (ه)ماهیت کثیف این ها را خوب اوایل انقلاب شناخت که چه اهدافی درسر داشتنن خاک برسر بنی صدرخاءن که با 14 میلیون رای گول این رجوی خورد با لباس وارایش زنانه فرارکرد اززن کمتر:

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس