کد خبر 1104637
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
ظریف نمایه

سخنگوی برنامه و بودجه مجلس گفت: ظریف اعلام کرد، البته ما هم با استفاده از ابزارهای خود و عمق مسایل استراتژیک در منطقه اقتصاد خارجی خود را اداره می‌کنیم.

به گزارش مشرق، محمدمهدی مفتح، سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، درباره جلسه عصر امروز (۱۹ مردادماه) کمیسیون متبوعش از بررسی موضوع استرداد ارزهای بلوکه شده کشور در بانک‌های کشورهای مختلف با حضور  محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و غلامرضا انصاری معاون اقتصادی وی خبر داد.

بیشتر بخوانید:

از تیتر «بفرمایید گلابی برجام» تا تیتر «جوانی‌مان سوخت»

وی تصریح کرد: آقای ظریف در جلسه امروز درباره اقدامات وزارت امور خارجه در حوزه دیپلماسی اقتصادی گزارش به نمایندگان ارائه و تاکید داشت که وزارت خارجه و سفارتخانه‌های ما در شرایط تحریمی باید در حوزه دیپلماسی فعال‌تر عمل کنند، همچنین اقدامات و سیاست‌های ما در این شرایط به نحوی است که بتوانیم اقتصاد کشور بخوبی مدیریت شود.

مفتح اظهار کرد: سوالات و ابهاماتی را که در اذهان مردم نسبت به مسایل سیاست‌ خارجی کشور در حوزه اقتصادی وجود دارد را برای نمایندگان تشریح و در ادامه نمایندگان مجلس سوالات خود را در حوزه سیاسی و اقتصاد کشور در حوزه بین‌الملل مطرح کردند.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی نمی‌کردید چون شیدای توافق با آمریکا بودید

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: عمده پاسخ‌های وزیر امور خارجه حول این موضوع بود که رفتار کشورهای خارجی براساس منطق اقتصادی است، آنها سود و منافع بلند مدت را به عنوان مبنا در تعاملات خود با کشورهای دیگر قرار می‌دهند.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:  ظریف اعلام کرد، البته ما هم با استفاده از ابزارهای خود و عمق مسایل استراتژیک در منطقه  اقتصاد خارجی خود را اداره می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۰
    0 0
    فقط گزارش بده شما سخنگو هستی اخه وزیر که نیستی خدای ناکرده بخوای کاری بکنی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس