کد خبر 1104573
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
لبنان| واکنش شخصیت‌ها به ناآرامی‌های بیروت/ هدف آشوبگران جلوگیری از انجام تحقیقات مربوط به انفجار است

شخصیت‌های لبنانی با تاکید بر اینکه اغلب حمله‌کنندگان به وزارتخانه‌ها در ارتباط با عناصر خارجی هستند گفتند که هدف از این اقدامات جلوگیری از انجام تحقیقات مربوط به انفجار بیروت است.

به گزارش مشرق، «مصطفی حمدان» دبیر کل دبیر کمیته رهبری جنبش ناصری‌های مستقل لبنان در گفتگو با المیادین تاکید کرد کسانی که به وزارت خارجه حمله کردند٬ موجودیت کشور را هدف گرفته‌اند.

حمدان ادامه داد که برخی قصد دارند تظاهرات‌ها را به سمت و سوی دیگری بکشانند و هرکسی که وارد وزارت خارجه شد باید مسئولیت رفتارهایش را بر عهده گرفته و محاکمه شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که نیروهای امنیتی باید از ورود افراد به ساختمان وزارت خارجه جلوگیری کنند. این افراد می‌خواهند لبنان تجزیه شود و بخشی از سیرک جنایتکار فاسد در کشور هستند.

بیشتر بخوانید

واکنش توییتری‌ها به اعتراضات خشونت‌آمیز لبنان +عکس

مصطفی حمدان تاکید کرد آنچه در وزارت خارجه رخ داد بسیار خطرناک بوده و دستگاه قضا باید فورا پیگیر شود.

در همین راستا «شارل ابی نادر» سرتیپ بازنشسته ارتش لبنان نیز در گفتگو با المیادن اظهار داشت که اغلب حمله‌کنندگان به وزارت خارجه از عناصر خرابکار بودند٫ من مطمئنم آنها با خارج ارتباط دارند.

شب گذشته شماری از معترضان با حمله به وزارتخانه‌ها و ساختمان‌های دولتی لبنان خسارت هایی به آنها وارد کردند. این درحالی است که لبنانی‌ها هنوز از شوک انفجار مهیب بیروت با 158 جان باخته و بیش از 6 هزار زخمی درکنار صدها هزار آواره٬ بیرون نیامده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    3 0
    یه عمره مردم غرب اسیا شدن عروسک خیمه شب بازی غربیها، کاش مردم بفهمن غربیها برای رسیدن به اهدافشون دارن اونارو به بازی میگیرن و دست از خوش رقصی واسه این زباله های نژادپرست بردارن
    • سجاد IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
      0 0
      احسنت. این افراد زمان پیامبر هم که حق و حقیقت رو میدیدن با یزید زمانشان بودند . حالا که جای خودش رو دارد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس