کد خبر 1104054
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
ساری: با بدشانسی حذف شدیم/به نظرم مدیران یووه با یک بازی تصمیم گیری نمی‌کنند

سرمربی یوونتوس بعد از حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا، گفت: اگر از حذف شدنمان چشم پوشی کنیم به نظرم عملکرد تیم رضایت بخش بود.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیون رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید ولی در مجموع بازی رفت و برگشت مغلوب نماینده فرانسه شد و از دور رقابت ها حذف شد.

بیشتر بخوانید:

دبل رونالدو مانع حذف یوونتوس نشد

ساری بعد از این باخت و ناکامی در مصاحبه با شبکه «اسکای اسپورت»، گفت: انتظار عملکرد پایین تری از یوونتوس داشتم ولی بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. درست بعد از 10 دقیقه با ضربه پنالتی عقب افتادیم اما بعد از آن تمرکز خود را از دست ندادیم و به بازی برگشتیم. با ایجاد 6 یا 7 فرصت گلزنی در نهایت پیروز میدان شدیم.

وی افزود: تیم در چند روز گذشته تلاش زیادی کرد و خود را به شرایط خوبی رساند. اگر از حذف شدنمان چشم پوشی کنیم به نظرم عملکرد تیم رضایت بخش بود. در این بازی به دلیل نتیجه رفت با بدشانسی حذف شدیم.

سرمربی بانوی پیر درباره آینده اش گفت نمی توانم حرف هایم را تفسیر کنم. به نظرم مدیران باشگاه با یک بازی تصمیم نمی گیرند بلکه کل فصل را بررسی می کنند و به تصمیم گیری خواهند کرد. من قراردادی با یوونتوس دارم و به آن احترام می گذاریم و چیز دیگری هم انتظار ندارم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس