کد خبر 1103915
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۳
ترامپ: بایدن ضد خداو ضد تفنگ است

رئیس جمهور آمریکا، «جو بایدن»، نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور را «چپ رادیکال» و فردی «ضد خدا و مذهب» توصیف کرد که دستور کار چپ رادیکال را پیگیری می‌کند.

به گزارش مشرق به نقل از سی ان ان، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، «جو بایدن»، نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ این کشور را «چپ رادیکال» و فردی «ضد خدا و مذهب» توصیف کرد.

ترامپ که در سفر به اوهایو سخنرانی می‌کرد، درباره بایدن گفت: او ضد خدا است. ضد تفنگ است.

رئیس جمهور جنجالی آمریکا همچنین در توصیف بایدن گفت: «او دستور کار چپ رادیکال را پیگیری می‌کند. می‌خواهند سلاح‌های شما را بگیرند و متمم دوم قانون اساسی درباره حق اسلحه را نابود کنند. بی مذهبی، بی همه چیز، انجیل را برنجانند، خدا را برنجانند.

بیشتر بخوانید

ماجرای انتخابات پستی در آمریکا چیست؟

مشاور بایدن: می‌توانستیم از داخل برجام تحریم‌های ایران را تمدید کنیم

ترامپ در ادامه با حمله علیه «جو بایدن»، رقیب خود در انتخابات گفت: او ضد خدا است، ضد تفنگ‌ها است، ضد انرژی است، ضد انرژی مدل ما است.

ترامپ پیش از این نیز با حملات علیه «جوبایدن»، نامزد دموکرات انتخابات آتی، او را منتقد آمریکا و حامی موفقیت اقتصادی چین خوانده و در این خصوص گفته بود: کل دوران شغلی جو بایدن یک هدیه برای حزب کمونیست چین بوده است.

در حالی که کمتر از سه ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده و دونالد ترامپ مایل است انتخابات را به تعویق بیندازد، اما حملات ترامپ علیه رقیب انتخاباتی خود شدت گرفته است.

این در حالی است که نتایج نظرسنجی‌ها در آمریکا از عقب ماندن ترامپ حکایت دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    2 0
    خخخخخ دیگ به دیگ میگه روت سفید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس