کد خبر 1103873
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
رادو و ماموریت ۲۷۰ دقیقه‌ای؛ حتی یک گل هم نخور

رادوشوویچ برای ثبت کمترین گل خورده در یک فصل باید در سه دیدار باقی‌مانده فصل دروازه خود را بسته نگه دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر باید امروز (جمعه) از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان برود. سرخپوشان تهرانی قهرمانی خود را ۲ هفته پیش قطعی کردند و در این دیدار به دنبال ثبت پیروزیِ بیست و یکم و رکوردزنی هستند و اینکه پس از پایان این مسابقه جشن قهرمانی خود را برپا کنند.

با این وجود این مسابقه حساسیت ویژه‌ای برای «بوژیدار رادوشوویچ» دارد. گلر کروات سرخپوشان تهرانی باید در سه دیدار باقی‌مانده دروازه خود را بسته نگه دارد تا گل‌های خورده پرسپولیس روی عدد ۱۳ باقی بماند. در این صورت رادو و تیمش صاحب یک رکورد بزرگ در این زمینه می‌شوند و در کنار استقلالِ لیگ هجدهم با ۱۳ گل خورده کمترین گل خورده در تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص می‌دهند. البته که در ثبت این رکورد احتمالی، بیرانوند و سایر بازیکنان پرسپولیس نیز دخیل هستند.

بیشتر بخوانید:

خارجی‌های پرسپولیس پولدار شدند

باید دید در دیدار برابر ذوب‌آهن رادو چه نمایشی خواهد داشت. ذوب‌آهن در تاریخ لیگ برتر بیشترین گل را به پرسپولیس زده و از این حیث تیم خطرناکی است. آنها در خط حمله بازیکنان خطرناکی چون «دارکو بیدوف» و «ایوان مارکوویچ» را دارند و برای جلوگیری از سقوط باید پرسپولیس را شکست دهند یا حداقل به یک تساوی برسند.

بعد از ذوب آهن، پرسپولیس باید در هفته‌های بیست و نهم و سی‌ام رو در روی گل‌گهر سیرجان و سایپا قرار بگیرد. ۲ دیدار که گل نخوردن در آن ممکن است. پرسپولیس در دور رفت مقابل این سه تیم یک گل خورد که آن هم توسط تیم سیرجانی زده شد و بیرو درون دروازه پرسپولیس بود. رادو در ۲ هفته اخیر نتوانسته کلین‌شیت کند و در برابر نفت مسجدسلیمان و نساجی گل خورده ولی حالا در پی این است تا مانع از هت‌تریکی تلخ در کلین‌شیت نکردن شود.

گلر کروات پرسپولیس همچنین می‌تواند با کلین‌شیت کردن برابر ذوب‌آهن تعداد کلین‌شیت‌های خود را در لیگ نوزدهم به عدد ۱۰ برساند. از این حیث نیازمند با ۱۶ کلین‌شیت و رحمتی با ۱۳ کلین‌شیت آمار بهتری داشته‌اند. البته فراموش نکنیم که رادو چندین بازی را روی نیمکت نشست و ذخیره بیرانوند بود اما ۲ نفر دیگر تقریبا در همه بازی‌ها حضور داشتند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس