کد خبر 1103871
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
ورمزیار: استقلال در دقایق طلایی ناکام ماند/ سیستم دفاعی این تیم باید ترمیم شود

پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد این تیم برای موفقیت در مسابقات جام حذفی و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باید سیستم دفاعی خود را ترمیم کند.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار درباره تساوی 2 - 2 استقلال در خانه شهر خودرو اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی نبود. هر دو تیم برای کسب یک امتیاز به میدان رفته بودند و می‌خواستند حداقل نتیجه را بگیرند و به همین دلیل هم بازی خوبی از آب درنیامد. به نظرم مهره‌های بسیار خوبی در ترکیب هر دو تیم حضور داشتند، اما شاهد طرح و برنامه خاصی نبودیم و سرانجام هم نتیجه مساوی شد.

بیشتر بخوانید:

طلسم شهرخودرو و استقلال پابرجا ماند

وی با اشاره با گلی که استقلال پس از به ثمر رساندن گل دوم توسط دیاباته دریافت کرد تا کار به تساوی 2 - 2 کشیده شود، گفت: همیشه گفته می‌شود که پنج دقیقه بعد از گلزنی تیم، دقایقی طلایی محسوب می‌شود و باید در همان مدت زمان کوتاه، شرایط و نتیجه به دست آمده حفظ شود، اما استقلال در رسیدن به این هدف ناکام بود و نتوانست از فرصتی که برای کسب برتری به دست آورد، استفاده کند. به نظرم استقلالی‌ها تمرکز لازم را نداشتند و با وجود آنکه می‌خواستند و می‌توانستند سه امتیاز را بگیرند، اما برنامه لازم را نداشتند.

مربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در خاتمه تصریح کرد: متأسفانه استقلال برنامه لازم را برای حفظ نتیجه و انجام کامل امور دفاعی نداشت. در این بازی باز هم مشخص شد که دفاع تیمی استقلال مشکل دارد و این مسئله نشان می‌دهد که اگر فرهاد مجیدی قصد دارد با این تیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به نتیجه لازم برسد، باید سیستم دفاعی تیمش را ترمیم کند، در غیر این‌صورت شاهد ناکامی استقلال خواهیم بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس