کد خبر 1103861
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
طلسم شهرخودرو و استقلال پابرجا ماند؛ هیچکدام نبردند

تیم فوتبال شهرخودرو نتوانست با سرمربی جدید خود به برتری برسد و استقلال نیز برای سومین فصل متوالی در مشهد به سه امتیاز دست پیدا کند.

به گزارش مشرق، تیم‌های شهرخودروی مشهد و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر ۲ به اتمام رسید و ۲ تیم امتیازات را تقسیم کردند.

بیشتر بخوانید:

هنوز هم می‌گویم استقلال ۲ گلر همسطح می‌خواهد

استقلال به مشهد آمد تا بعد از ۲ فصل ناکامی در مشهد از سد رقیب سرسخت خود بگذرد اما این اتفاق نیفتاد. آبی‌پوشان آخرین بار در لیگ شانزدهم با نتیجه ۲ بر یک از سد شهرخودرو (پدیده) گذشتند اما در لیگ‌های هفدهم و هجدهم یک مساوی و یک باخت برای آنها به دست آمد و حالا یک تساوی دیگر در کارنامه آبی‌پوشان به ثبت رسید.

در سوی مقابل شهرخودرو نیز بعد از جدایی «مجتبی سرآسیایی» دیگر رنگ برد را ندیده است. این تیم یک بازی را با هدایت «استفانو کوزین» به میدان رفت و متوقف شد. پس از آن «سهراب بختیاری‌زاده» روی کار آمد اما ستاره اسبق استقلال و تیم ملی نیز نتوانسته در چهار بازی برگزار شده به برد دست پیدا کند و سه تساوی و یک باخت برایش تا به اینجا به ارمغان آمده است.

باید دید در نهایت طلسم این ۲ تیم در چه زمانی شکسته خواهد شد. استقلال در بهترین وضعیت می‌تواند در لیگ بیستم این کار را انجام دهد اما شهرخودرو در همین لیگ نوزدهم و در ۲ بازی باقیمانده مقابل سپاهان و نساجی این فرصت را دارد که البته هر ۲ بازی بسیار سخت است و حساس.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۷
    0 0
    خیلی راحت استقلال را برنده میکنند باز هم یه گل صد در صد آفساید ویه پنالتی تقدیمی. بابا واقعا اینهمه حمایت از تیم کیسه کش. دستمال دلسی تابلوه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس