کد خبر 1102760
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
یزدانی: تابع دستورات فدراسیون کشتی در مورد مسابقات انتخابی هستم

دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو گفت: چرخه انتخابی تیم ملی از سوی فدراسیون کشتی تعریف شده و ما به عنوان ورزشکار باید تابع قوانین این فدراسیون باشیم.

به گزارش مشرق، حسن یزدانی در حاشیه مراسم کمک مومنانه که در محل فدراسیون کشتی در حال برگزاری است در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید از فدراسیون تشکر کنم که در شرایط سخت این مراسم را برگزار کرد و به نخستین فدراسیون تبدیل شد که در پویش کمک مومنانه پیش‌قدم است. البته نام کشتی و  برخی از ورزشکاران این رشته با منش پهلوانی و کمک به مردم گره خورده است.

بیشتر بخوانید:

یزدانی: می‌خواهم تا المپیک۲۰۲۴ کشتی بگیرم

دارنده مدال طلای کشتی جهان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در ایران گفت: این بیماری موجب شد تا برخی از مردم در شرایط سختی قرار بگیرند. مردم از کشتی انتظار دارند زیرا در گذشته پهلوانانی مانند جهان پهلوان تختی و پوریای ولی در این رشته مردمی‌ترین‌ها بودند. ما نیز تا جایی که در توانمان باشد کمک خواهیم کرد تا بخشی از درد مردم را تسکین دهیم. 

ملی‌پوش کشتی آزاد افزود: شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی ورزش شده و من نیز با وجود آنکه از بند مصدومیت رهایی پیدا کردم اما تمریناتم کم است و برای آماده نگه داشتن بدنم روزی یک جلسه تمرین می‌کنم. 

او در زمینه برگزاری لیگ کشتی ایران نیز تصریح کرد: اگر بگویم که تنها منبع درآمد کشتی‌گیران حضور در مسابقات لیگ برتر است گزاف نیست. کشتی گیر که ماهیانه در حدود ۱۰ میلیون تومان هزینه دارد نمی‌تواند با یک یا ۲ میلیون به آمادگی برسد. به نظرم باید لیگ کشتی برگزار شود. اگر کشتی گیران در لیگ برتر باشند دغدغه کمتری دارند و تمرینات آنان نیز به صورت کامل برگزار خواهد شد. همچنین اسپانسرها به کشتی وارد خواهند شد ما نباید این حامیان مالی را از دست بدهیم. 

 یزدانی همچنین گذری بر چرخه انتخابی تیم ملی کشتی زد و افزود: ما ورزشکار و تابع قانون و دستورات فدراسیون هستیم. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس