کد خبر 1102681
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
تکلیف مجیدی باید زودتر مشخص شود/ استقلال نباید زمان رااز دست بدهد

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اهمیت آماده‌سازی این تیم برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر گفت: مسئولان باشگاه باید تکلیف سرمربی را مشخص کنند تا زمان از دست نرود.

به گزارش مشرق، محسن یوسفی در مورد شرایط این روزهای لیگ نوزدهم گفت: این لیگ با تمام فراز و نشیب و حواشی که داشت سه هفته دیگر به پایان می رسد. پرسپولیس تکلیفش روشن شد و به قهرمانی دست یافت، اما حالا بین تیم های استقلال، سپاهان، شهر خودرو و تراکتورسازی جدال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. البته با پیروزی که آبی پوشان برابر زردپوشان اصفهانی کسب کردند شرایط شان برای رسیدن به لیگ قهرمانان هموارتر شد اما هنوز سه هفته تا پایان لیگ باقی مانده و هر اتفاقی می تواند برای این چهار تیم رخ دهد.

وی در ادامه گفت: استقلال برابر سپاهان نمایش قابل قبولی داشت اگرچه این دیدار در نیمه اول خیلی سرد و بی روح بود و هیچ کار تاکتیکی دیده نشد اما در نیمه دوم بازی هم گل داشت و هم جذابیت بالا، خصوصا در ۲۰ دقیقه پایانی که سپاهان تلاش زیادی کرد حداقل بتواند بازی را به تساوی بکشاند اما دفاع قابل قبول آبی پوشان و عملکرد خوب حسین حسینی درون دروازه مانع این اتفاق شد و آبی پوشان توانستند این دیدار حساس را با نتیجه دو بر یک پیروز شوند.

بیشتر بخوانید:

ضربه ای که سیدحسین به خودش و استقلال زد

یوسفی در مورد دیدار  روز پنجشنبه هفته جاری استقلال برابر شهر خودرو گفت: به طور حتم بازی خوبی را از دو تیم شاهد خواهیم بود تقابل رحمتی و حسینی برای دومین بار در این فصل می تواند برای علاقه مندان به فوتبال جذاب باشد این دو که روزی کنار یکدیگر از دروازه استقلال دفاع می کردند حالا باید رو درروی یکدیگر قرار گرفته و اجازه ندهند دروازه شان توسط مهاجمان حریف باز شود اگرچه خیال استقلال تا حدودی راحت است اما شهر خودرو نمی خواهد در بازی که میزبان است نتیجه را واگذار کند.

هافبک پیشین استقلال ادامه داد: سهراب بختیاری زاده که خودش یک استقلالی است و دو هفته ای است هدایت شهر خودرو را بر عهده گرفته نمی خواهد مقابل استقلال بازنده باشد او در دو دیدار اخیر شهر خودرو نتیجه خوبی کسب نکرده اما تلاش می کند برابر استقلال تیمش نمایش خوبی داشته و سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

یوسفی در مورد صحبت هایی مبنی بر تغییر سرمربی استقلال در فصل آینده هم گفت: مدیران استقلال باید هر چه زودتر تکلیف مجیدی را روشن کنند این روزها نام های زیادی برای سرمربیگری استقلال شنیده می شود، از مربیان خارجی تا مربیان داخلی اما اگر قرار است مدیران استقلال مجیدی را برای فصل آینده حفظ کنند باید این موضوع را شفاف اعلام کرده تا هم مجیدی تکلیف خودش را بداند و اگر هم قرار است بازیکنان زیر نظر او جذب شوند هر چه زودتر این کار انجام شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آبی پوشان فصل پرتلاطمی را گذراندند و هواداران باز هم در حسرت قهرمانی ماندند البته جام حذفی برای استقلال به پایان نرسیده اما امیدوارم مدیریت باشگاه تلاش کند تا با جذب بازیکنان جدید و فراهم کردن شرایط خوب برای استقلال این تیم بتواند در فصل آینده به قهرمانی در لیگ برتر دست پیدا کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس