کد خبر 1102479
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
واکنش سرپرست استقلال به بیانیه باشگاه سپاهان

سرپرست استقلال نسبت به بیانیه باشگاه سپاهان درباره اتفاقات بازی گذشته واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، باشگاه سپاهان بعد از اتفاقاتی که طی دیدار با استقلال افتاد امروز بیانیه ای را صادر کرد و خطاب به مسئولان تیم آبی پوش پایتخت خواست از موضع گیری علیه امید نورافکن و سایر بازیکنان پرهیز کنند. در بیانیه سپاهانی ها همچنین آمده که استقلالی ها از هدیه داور لذت ببرند و بحث های حاشیه‌ای را تمام کنند.

سعید رمضانی سرپرست استقلال در واکنش به این بیانیه گفت: «باید بگویم که یک بازی انجام شد و با همه اتفاقاتش تمام شد و رفت. اگر اتفاقی علیه یک تیم و به سود یک تیم دیگر رخ داده نیز تمام شده و رفته و نتیجه دیگر برنمی گردد. این مسائل بارها در فوتبال اتفاق می افتد و نباید به چیزی دامن بزنیم. از طرف دیگر استقلال و سپاهان بارها باهم دیدار کردند و بازهم بازی می کنند و اینها جزو زیبایی های فوتبال است. پس نباید به حواشی دامن بزنیم و به نظرم این اتفاقات باید تمام شود.»

بیشتر بخوانید:

بیانیه عجیب سپاهان خطاب به استقلال

وی درباره موضع گیری اعضای استقلال علیه نورافکن تاکید کرد:‌«من قبلا هم گفتم که درباره رفتار و کردار امید نورافکن هیچ بحثی ندارم و اصلا به کسی ربطی ندارد که چطور می‌خواهد زندگی کند اما در عرف ما یک مساله هست به نام احترام به بزرگتر. همیشه به همه می‌گویم که باید احترام بزرگ تر را نگه داریم. حتی اگر بزرگتر اشتباه هم بکند،‌باید احترامش را نگه داشت و بعدا در خلوت با او صحبت کرد. این رفتارهای برای آینده خود نورافکن ضرر دارد.»

رمضانی درباره اینکه سپاهانی ها گفته اند اگر اتفاقات داخل راهروی ورزشگاه فاش شود، استقلال ضرر می کند، بیان کرد: «تا زمانی که من در راهروی ورزشگاه بودم هیچ اتفاق و درگیری پیش نیامد و واقعا نمی دانم منظور سپاهانی ها چیست. ایا برای نورافکن اتفاق بدی در راهرو افتاده؟ من چیزی نمی دانم.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    8 12
    راست میگه بازی تمام شد رفت به فکر بازی های دیگر و داور های بعدی باید بود
  • محمد IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    6 7
    کیسه تو باتلاق
  • ایرج IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    1 1
    جناب سرپرست برو و مصاحبه هایتان بعد بازیهایی که به نظر خودتون داور به ضرر تون گرفته یه نگاه بکنید . راستی پیگیر باشین که داور بازی بعدی کیه .
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    0 0
    بابا مسعودو عشقت!
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۳
    0 0
    تیم لنگ بدون بازی 3 بر 0 برنده شد و استقلال 10 نفره برد
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۴
    0 0
    بله من قبلاً بارهاگفته وبازهم میگویم استقلال تابازیهای جام حذفی آرامش داردولی اگر درجام حذفی نتیجه بگیرد آرامشش صددرصدبهم خواهندزدتوسط وزیروذلیل شده مازیارناظمی که عقرب زیر فرش است بله مطمئنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس