کد خبر 1101398
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵
ترامپ نمایه

شکوائیه‌ای که به تازگی علیه رئیس‌جمهور آمریکا تنظیم شده مدعی است او کاربران را در توئیتر مسدود کرده است.

به گزارش مشرق، با وجود آنکه دادگاهی در سال ۲۰۱۸ حکم داده «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا نمی‌تواند کاربران را در توئیتر مسدود کند روز جمعه شکوائیه جدیدی علیه او در همین خصوص تنظیم شده است.

موسسه‌ای موسوم به «The Knight First Amendment Institute at Columbia University» روز جمعه با تنظیم شکوائیه‌ای مدعی شده ترامپ بر خلاف حکم دادگاه بار دیگر اقدام به مسدود کردن کاربران کرده است.

این موسسه ترامپ را در یک دادگاه فدرال در نیویورک که پیشتر حکم ممنوعیت انسداد حساب‌های کاربری توسط ترامپ را صادر کرده بود تحت پیگرد قرار داده است.

دادگاه فدرال نیویورک در حکمی به تاریخ مه ۲۰۱۸ اعلام کرد حساب کاربری ترامپ نباید کاربران را مسدود کند زیرا رئیس‌جمهور آمریکا از این حساب کاربری برای اعلام تصمیم‌های مهم سیاسی استفاده می‌کند.

در شکوائیه جدید ادعا شده ترامپ هنوز کاربرانی را که قبل از برگزاری مراسم تحلیف خود مسدود کرده بود از حالت انسداد خارج نکرده است.

تیم ترامپ ۱۱ روز پیش به موسسه Knight گفته رئیس‌جمهور قصد ندارد ممنوعیت دسترسی حساب‌های کاربری قبلاً مسدودشده را رفع کند.

ترامپ خردادماه سال جاری یک دستور اجرایی را که خواستار محدود کردن فعالیت شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر بود را امضا کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس