کد خبر 1100630
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
سروش: حضور قلعه نویی در بازی استقلال مشخص نیست

هافبک طراح تیم سپاهان معتقد است که سید مهدی سید علی او را به درستی در دیدار با صنعت نفت آبادان از زمین مسابقه اخراج کرده است.

به گزارش  مشرق، سروش رفیعی ستاره خط میانی تیم سپاهان اصفهان شب گذشته با حضور در برنامه «نیمه سوم» سیمای اصفهان درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد؛ وی در بخش آغازین صحبت‌های خود درباره اخراجش در دیدار هفته گذشته برابر صنعت نفت آبادان گفت: فوتبال است و شما در لحظه باید تصمیم بگیرید؛ بازیکن حریف یک ثانیه از من زودتر به توپ رسید و برخوردی شکل گرفت که فکر می‌کنم داور به درستی از کارت قرمز خود استفاده کرد. البته من ضربه‌ای نزدم اما شکل رفتن به سوی توپ مستحق دریافت کارت قرمز بود. ما در این بازی سوار بر بازی بودیم و می‌توانستیم به راحتی سه امتیاز را به دست بیاوریم اما اخراج من روی تیم فشار آورد که از یکایک بازیکنان تیم تشکر کردم.

بیشتر بخوانید:

قلعه نویی از بیمارستان مرخص شد

رفیعی با اعلام خبر ممنوعیت حضور قلعه نویی در کنار تیم سپاهان گفت: امیدوارم که هر روز ایشان بهتر از قبل باشند اما آن‌طور که شنیده‌ایم گویا پزشکان اجازه حضور آقای قلعه نویی را در کنار تیم نداده‌اند و حضورشان در بازی بعدی ما هم مقابل استقلال مشخص نیست.

هافبک تیم سپاهان درباره شانس آسیایی شدن این تیم افزود: تیم‌ها هزینه فراوانی را در طول فصل انجام می‌دهند تا بتوانند به لیگ قهرمانان آسیا برسند و ما اکنون شانس بسیار بالایی برای کسب سهمیه آسیا داریم؛ هم در لیگ و هم در جام حذفی.

سروش رفیعی درباره فشارهای وارده به تیم سپاهان گفت: نمی‌توانم بگویم نیست؛ با توجه به شرایط تیم و خواسته‌های هواداران فشارهایی به تیم وارد شده است که فکر می‌کنم برای تیم بزرگی مثل سپاهان طبیعی است؛ شخصا معتقدم زمانی می‌شود به تحلیل یا انتقادی رسید که لیگ تمام شده باشد. ما باید با هم بازیکنان و کادرفنی لیگ نوزدهم، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را پشت سر بگذاریم و فکر می‌کنم پس از آن می‌شود تحلیل داشت که نتایج به دست آمده خوب بوده‌اند یا خیر.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    1 0
    بابا مسعود دست به كار شده كه بازي و براي كيسه دربياره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس