اگر خیلی وقت است به فکر لاغری هستید و چندین بار راه های مختلف لاغری را نیز امتحان کرده اید و بارها رژیمتان را از میانه راه رها کرده اید یا اینکه نتیجه مطلوبی را از آن نگرفته اید، حتما ادامه این مقاله را مطالعه کنید و یا برای اطلاعات بیشتر به وبسایت mintapp مراجعه کنید.

یکی از دلایلی که اکثر مردم رژیم لاغری خود را رها می کنند، معمولا به این دلیل است که این رژیم بسیار سفت و سخت است و شخص بدون هیچ آمادگی وارد فضای این رژیم شده و معمولا نیز باعث می شود که فرد در ادامه راه خسته و ناامید شده و رژیم خود را بشکند.

حالا سوال این است که آیا می توان بدون یک رژیم لاغری سخت و طاقت فرسا، بازهم لاغر شد؟

بنابر توضیحات وبسایت مینت:

پاسخ این سوال کاملا مثبت است. به کمک رژیم لاغری منوباز این کار کاملا امکان پذیر است. اما در رژیم لاغری منوباز چه اتفاقی می افتد؟ در این رژیم یک منو خواهید داشت، در این منو انواع غذاهای سنتی و مدرن از پیتزا گرفته تا چلوکباب وجود دارد. در این رژیم هرچه را که دوست دارید می توانید میل کنید. اما با حساب و کتاب!

به این معنی که غذاهای مورد علاقه تان را انتخاب می کنید و با توجه به شرایط فیزیکی، پرونده پزشکی و هدفی که دارید و کالری هر کدام از غذاها، رژیم لاغری ویژه شما توسط تیم تناسب اندام مینت فیت طراحی می شود و با یک رژیم اصولی نه چندان سخت و با تنوع زیاد، می توانید در عرض یک ماه، کاهش وزن منطقی را تجربه کنید.

البته توجه کنید که انتخاب پیتزا به این معنی نیست که هر روز پیتزا نوش جان کنید و انتظار لاغری نیز داشته باشید! بلکه غذاهای مورد علاقه‌تان همراه با ترکیبی از رژیم غذایی مربیان مینت فیت در داخل رژیم لاغری‌ طراحی می شود و به کمک یک رژیم لاغری لذت بخش و متنوع، فرایند کاهش وزن را آغاز خواهید کرد.

اپلیکیشن مینت و آقای احمد نوازنده مربی بدنساز در یک رژیم لاغری خلاقانه و موثر به نام رژیم لاغری منو باز این راه حل را ارائه داده اند.

رژیم لاغری منو باز دقیقا چه نوع رژیمی است؟

به گفته احمد نوازنده، مربی mintapp این رژیم بسیار منعطف بوده و هر چه را که دوست دارید می توانید میل کنید. از چلوکباب گرفته تا پیتزا و پنیر و خامه. اما اینکه چه مقدار و چه زمانی باید این غذا ها را میل کنید، باید بر اساس خصوصیات فیزیکی و هدف تناسب اندامتان تعیین شود. به این نکته هم توجه کنید که این بدین معنی نیست که به عنوان مثال هر روز پیتزا میل کنید، بلکه این وعده های غذایی به صورت محدود در رژیم غذایی وجود دارند و باید سایر دستورهای رژیم را نیز به دقت رعایت کنید تا به نتیجه برسید.

بنابر توضیحات آقای احمد نوازنده، با رعایت این رژیم معمولا بین یک تا دو ماه تغییرات وزنی را احساس خواهید کرد.

چگونه می توانید ار رژیم لاغری منو باز اپلیکیشن مینت استفاده کنید؟

کافیست این اپلیکیشن را از طریق گوگل پلی یا کافه بازار دانلود کنید یا به سایت mintapp مراجعه کنید و این اپلیکیشن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. سپس با وارد کردن مشخصات خود مانند قد، وزن، گروه خونی، سوابق پزشکی، دور مچ، دور کمر، دور بازو و... سایر مشخصات فیزیکی مورد نیاز، بدن خود را شبیه سازی کنید و برنامه تغذیه و در صورت لزوم ورزشی متناسب تیپ بدنی خود را از مربیان مینت اپ دریافت کنید.

چنانچه برنامه های ورزشی نیز دریافت کردید، می توانید از خدمات آموزشی اپلیکیشن استفاده کنید و آموزش انجام صحیح تمامی حرکات ورزشی را داشته باشید و همچنین از دستور پخت غذاهای رژیمی این اپلیکیشن نیز استفاده کنید.

منیت، سوپر اپلیکیشن بانوان

توجه کنید که اپلیکیشن mint سوپر اپلیکیشن بانوان است در این اپلیکیشن علاوه بر اطلاعات تناسب اندام، می توانید سیکل قاعدگی خود را نیز شبیه سازی کرده و با توجه به سیکل قاعدگیتان، برنامه ریزی های لازم را انجام دهید.

بنابر اطلاعات این اپلیکیشن می توانید زمان شروع و پایان خونریزی قاعدگی، دوران باروری یا همان دوران تخمک گذاری و دوران شروع سندروم پیش از قاعدگی را پیش بینی کنید و سیکل قاعدگییتان را بهتر مدیریت کنید. چنانچه قصد اقدام به بارداری دارید، به راحتی می توانید به کمک تقویم تخمک گذاری mint دوران باروری خود را پیدا کنید و در این دوران رابطه داشته باشید تا بتوانید دوران اقدام راحتی را بگذرانید. همچنین چنانچه می خواهید قاعدگی خود را به تعویق بیندازید، می توانید از راهکارهای عقب انداختن قاعدگی آن استفاده کنید و قاعدیگتان را به صورت کوتاه مدت یا بلند مدت به تعویق بیندازید. برای دانلود این اپلیکیشن می توانید به وبسایت مینت مراجعه کنید.

آقایان چگونه می توانند از رژیم منو باز اپلیکیشن مینت استفاده کنند؟

همانطور که در بالا گفتیم minapp اپلیکیشن تخصصی سلامت بانوان است، اما چنانچه آقا هستید و می خواهید از رژیم منو باز مینت و آقای احمد نوازنده استفاده کنید، نگران نباشید، می توانید به اینستاگرام مینت به آدرس @mint_family مراجعه کنید و همانجا دایرکت دهید تا بتوانید راهنمایی لازم را بگیرید.

منبع : مینت

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس