کد خبر 1098866
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
گل‌محمدی: میراث قهرمانی‌های پیشکسوتان را به دوش می‌کشیم/ باید برای فصل آینده بازیکن بگیریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قهرمانی را به همه پیشکسوتان و همچنین آن‌هایی که دستشان از این دنیا کوتاه است، تقدیم ‌می‌کنم.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی پس از بازگشت کاروان پرسپولیس به تهران در مورد چهارمین قهرمانی این تیم اظهار داشت: به همه هواداران خوبمان تبریک می‌گویم، ان‌شاالله دلشان با این پوکر قهرمانی شاد باشد. همچنین به همه پیشکسوتان عزیزمان تبریک می‌گویم که ما میراث قهرمانی‌های آن‌ها را به دوش می‌کشیم و کاری که آن‌ها قبلا کرده‌اند را انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالیم. این برد را به همه پرسپولیسی‌های عزیز تبریک می‌گویم. به بازیکنان خوبمان که با غیرت دویدند، بازیکنانی که با ما نبودند، مصدوم و محروم بودند. ضمن اینکه جا دارد به صورت ویژه این قهرمانی را به هادی نوروزی عزیز و دیگر پیشکسوتانی که از جمع ما رفتند و دستشان از این دنیا کوتاه است تقدیم کنم. ان‌شاالله روحشان شاد باشد.

گل‌محمدی در مورد ماموریت پرسپولیس در جام‌حذفی و لیگ‌قهرمانان‌آسیا و اینکه آیا قصد جذب بازیکن برای بازی‌های آسیایی دارد، گفت: جلسه‌ای در مورد همین مسائل داریم. قطعا بعد از بازی‌های لیگ و حذفی تغییراتی خواهیم داشت و در مورد آن‌ صحبت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس قهرمان لیگ نوزدهم شد/ رکوردها زیر پای سرخپوشان +عکس، فیلم و جدول

وی در مورد جذب بازیکن خارجی و همچنین وضعیت اوساگونا، عنوان کرد: در مورد جذب بازیکن خارجی نمی‌دانم. اوساگونا قرار است بیاید و از او قطع امید نکرده‌ایم.

گل‌محمدی در مورد بازگشت به نیمکت پرسپولیس و اینکه نمی‌ترسید اتفاقات حضور اولش تکرار شود، اظهار داشت: آن موقع جوانتر و کم تجربه‌تر بودم ولی به بازیکنان این تیم، کارشان و شخصیتشان ایمان داشتم. مطمئن بودم جواب می‌دهند و خدا را صدهزار مرتبه شکر که این اتفاقات خوب افتاد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص صحبت‌هایی که چندی قبل پیرامون جدایی اش مطرح شد و همچنین برنامه همکاری در فصل آینده، گفت: صحبت مشکلات بود. بحث جدایی و استعفا در مصاحبه‌ام اصلا نداشتم. این صحبت‌ها برداشت خود مصاحبه کننده بود که از او خواستم آن را بردارد و خیلی زود هم برداشت. 

وی افزود: شرایط باید برای همکاری مهیا باشد. چندین مصدوم داریم. باید بتوانیم برای فصل آینده و بازی‌های لیگ قهرمانان بازیکن بگیریم که خیلی کار راحتی نیست.

گل‌محمدی در مورد اینکه اگر قرار باشد این قهرمانی را به یک‌نفر تقدیم کند چه کسی خواهد بود، گفت: کار سختی است. به خانواده مرحوم نوروزی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مختار US ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    0 0
    از مرد اول این روزای پرسپولیس و سرمربی محبوب تیم مون تشکر فراوان می کنیم و تلاش هایش را برای پیشرفت و قهرمانی و پوکر می ستاییم برایش دعا می کنیم همیشه سالم و تندرست باشدو سایه اش رو سر خانواده محترمش و تیم محبوب پرسپولیس مستدام باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس