کد خبر 1098620
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۰
کرونا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: موج دوم شیوع کرونا هیچ محدودیت سنی ندارد و همه افراد از جوان و سالمند را درگیر کرده است.

به گزارش مشرق، شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در زمان حاضر افراد جوان بدون هیچگونه بیماری زمینه‌ای به خاطر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌ها بستری هستند که برخی از آن‌ها نیز بدحال هستند.

او افزود: مردم باید علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از ماسک نیز استفاده کنند تا میزان انتقال بیماری کاهش یابد.

بیشتر بخوانید:

یک کرونایی بهبودیافته تا چه زمانی ناقل است؟

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: اکنون نزدیک به هزار و ۲۰۰ نفر به خاطر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در مراکز درمانی زیرپوشش این دانشگاه بستری هستند که بیش از ۲۰ درصد آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

بدیعی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکیدو بیان کرد: هر چه تعداد بیماران افزایش یابد، فشار بر کادر درمانی افزایش یافته و کیفیت خدمات کاهش می‌یابد لذا مردم باید به صورت جدی راهکارهای پیشگیری از این بیماری را رعایت کنند.


او تصریح کرد:بیمارستان شریعتی مشهد با ۱۱۰ تخت و بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) این شهر برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص یافته، اما در صورت ادامه این روند باید بیمارستان‌های دیگری نیز به این امر اختصاص یابند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    0 0
    به امید خدا زودتذ
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۴
    0 0
    مشرق حلالم کن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس