کد خبر 1097754
تاریخ انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۵
کرونا نمایه

کارشناسان می‌گویند: با ۳روشِ آسان شستن مداوم دستها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی وزدن ماسک تا ۹۷درصد می‌توان خطر ابتلا به کرونا کاهش داد.

به گزارش مشرق، با قرار گرفتن کرمان به وضعیت قرمز کرونا برای پنجمین روز پیاپی و جانباختن بیش از ۳۰۰نفر بر اثر بیماری کرونا، اجرای شیوه نامه بهداشتی از جمله زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی بیش از پیش جدی است.مثلث طلایی کاهش ۹۷ درصدی ابتلا به کرونا دکتر رشیدی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان هشدار داد: فقط ۵درصد تختهای آی سی یو(بخش مراقبتهای ویژه) خالی است و باید اقدامات پیشگیرانه کرونا پیگیری شود.

بیشتر بخوانید:

بیماران کرونایی چه بخورند و چه نخورند؟

خانم موسی پور مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمان با اشاره به پیامدها و مسائل ناشی از کرونا از جمله افزایش خشونت های خانگی، رفتارهای کودکان افزود: افرادی که عزیزان خود را بر اثر کرونا از دست داده اند، متحمل عوارض اجتماعی شده اند.

دکتر ابوسعیدی متخصص بیماریهای عفونی با رعایت مثلث طلایی(شستن مرتب دستها، زدن ماسک و رعایت فاصله فیزیکی) می توان تا ۹۷درصد خطر ابتلا به بیماری کرونا را کاهش داد.

منبع: بهداشت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
    1 0
    اینقدر می گویید ماسک جلوگیری می کنه و فلان و فلان آمار که چیزی دیگه ای میگه از 15 تیرماه ماسک اجباری شده الان باید نشانه هاش دیده میشد درحالی که آمار فوتی ها دیروز رکورد زد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس