ظریف در مسکو: تمدید توافق ۲۰ ساله با روسیه در دستور کار قرار دارد

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: تمدید توافق ۲۰ ساله میان ایران و روسیه در دستور کار دستگاه دیپلماسی ایران قرار دارد.

به گزارش مشرق، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در بدو ورود به مسکو در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا در خصوص پایان یافتن توافق جامع همکاری 20 ساله ایران و روسیه در مارس سال آینده میلادی این مطلب را بیان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
    7 1
    پیروزی بزرگ نزدیک است
    • IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
      1 1
      سی امین سفر به مسکو در این چند ساله وزارت!!! جام زهرآلود برجام .... و 30 سفر به مسکو برای این درد بی درمان؟ کاری شد کارستان، مردم یادتان هست؟ مدیر محترم سازمان هواپیمایی کشوری، لطفاً هزینه هر سفر با پرواز VIP به همراه خدم و حشم و سوخت و هزینه روشنایی و پارکینگ و کترینگ و هتل و سوغات و اینفورمیشن مسیر و بریز و بپاش و استقبال و بدرقه و بردن همسر و هزار قلم ریز و درشت دیگر را به نمایش عموم بگذارید تا سیه روی شود هرکه با ادعای زبان بلد مذاکره همه چیز را نابود کرد و اکنون مستأصل و درمانده، آویزان این و آن و بخصوص چین و ماچین و بخصوص روس میشود/ جیک جیک مستونت بود، فکر چین و روس و بده بستونت بود؟ یکبار دیگر دقت کنید: سی امین سفر در این وزارت چند ساله به مسکو؟؟؟
    • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۱
      0 0
      مزدوران آمریکا دل خونی از روسیه دارند. کمکی که روسیه برای نابودی داعش در سوربه کرد این مزدوران را برای همیشه داغ دار کرده است. به یاد سردار همیشه جاویدان تاریج سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس