دانش‌آموزان تهرانی از ۱۵ شهریور در مدارس حاضر می‌شوند؟

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه شروع تحصیلی از ۱۵ شهریور است، گفت: این آغاز الزاما همراه با حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس نیست.

به گزارش مشرق، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران  در پاسخ به این پرسش که آیا با آغاز سال تحصیلی از 15 شهریور ماه قطعاً دانش‌آموزان در مدارس حضور خواهند یافت، اظهار کرد: خیر، آغاز سال تحصیلی جدید الزاما با حضور دانش‌آموزان در مدارس همراه نیست.

وی افزود: آنچه برای ما قطعی شده این است که آغاز سال تحصیلی از 15 شهریور خواهد بود اما مشخص نیست این آغاز همراه با حضور فیزیکی دانش‌آموزان باشد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

تهیه لباس فرم جدید برای دانش‌آموزان اجباری نیست

اعلام زمان آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان

سیر تا پیاز سنجش سلامت کلاس اولی‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: برای حضور فیزیکی دانش‌آموزان در مدارس باید ببینیم در آستانه آغاز سال تحصیلی "15 شهریور" وضعیت کرونا در تهران به چه صورت است اگر در شرایط قرمز باشیم، حضور دانش‌آموزان را در مدارس نخواهیم داشت و آموزش به شیوه مجازی ارائه می‌شود.

فولادوند ادامه داد: اگر وضعیت زرد باشد، دانش‌آموزان یک کلاس درس را به دو گروه تقسیم می‌کنیم تا امکان رعایت فاصله گذاری اجتماعی وجود داشته باشد و برخی روزهای هفته به آنها اعلام خواهیم کرد، برای آموزش حضوری با حضور معلم یا رفع اشکال  در کلاس‌های درس حاضر شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بستر ارائه آموزش مجازی در سال تحصیلی جدید صرفاً از طریق پیام‌رسان شاد خواهصد بود یا اینکه به مدارس اختیار می دهید با توجه به ابتکارات خود اقدام کنند، متذکر شد: بستر اصلی ما برای ارائه آموزش مجازی از طریق شبکه شاد است با این وجود تلاش می‌کنیم به مدارس هم اختیار دهیم تا بتوانند با ابتکارات خود اقدام کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس