کد خبر 1095107
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
اسرائیل

سرویس اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی(شاباک) ازطریق سامانه‌های جاسوسی خود که گفته می‌شود تمام ساکنان مناطق اشغالی را تحت نظارت خود دارد برنامه‌هایی برای مقابله با ویروس کرونا در دست اجرا دارد.

به گزارش مشرق، رادیو عبری زبان رژیم صهیونیستی  بعد از ظهر امروز سه شنبه خبر داد ، سرویس امنیت عمومی (شاباک) بیش از ۷۰ هزار پیامک به اشخاصی که ظاهرا احتمال ابتلای آنها به ویروس کرونا  زیاد است ارسال واز آنها خواسته است تا از خانه خارج نشوند.

به گزارش این رادیو، شاباک از طریق رصد تحرکات ساکنان سرزمین های اشغالی طی هفته گذشته این افراد را پالایش و برای آنها پیامک ارسال کرده است.

بیشتر بخوانید:

هشدار مقام صهیونیست درباره تداوم کرونا

بر اساس اخبار منتشر شده این اقدام سرویس اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی با واکنش و اعتراض صهیونیستهای ساکن فلسطین اشغالی مواجه شده است به نحوی که دست کم ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر از آنها به این خواسته اعتراض کرده و از قرنطینه خارج شدند ، در حالی که ۷۰۰ نفر دیگر نیز بعد از آزمایش های بالینی و مشخص شدن تست منفی آنها ، اجازه خروج از قرنطینه را پیدا کردند.

گفتنی است سوء مدیریت بنیامین نتانیاهو و کابینه اش در تعامل با شیوع ویروس کرونا او را در سیبل انتقادات جامعه و احزاب رژیم صهیونیستی قرار داده است در حالی که کارشناسان از احتمال وقوع شورشی پسا کرونایی یا حتی زودتر از آن سخن می گویند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس