۹۰۷/شهید اسدالله رستمى: فرزندان خود را برای شهادت پرورش دهید

شهید اسدالله رستمی در وصیت‌نامه خود آورده است: پیام من به مادران این است که فرزندان خود را برای شهید شدن در راه اسلام و رهبر و سالار شهیدان حسین تربیت و پرورش دهید و چه خوش است شهادت.

به گزارش مشرق، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

روشنی لحظاتمان با شهید اسدالله رستمی:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

آنهایی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده مپندارید بلکه زنده‌اند و پیش خدایشان روزی می‌خورند.

شهادت، ای منتهای آرزوی من، ای تکمیل‌کننده انسان و رساننده به لقاءالله.

خدایا! می‌دانی این عمل منتهای آرزوی من بود که به جبهه حق علیه باطل بروم و جان ناقابل خود را در راه اهداف اسلامی که دارم هدیه کنم که به قول نبی اکرم شهادت چه زیبنده است.

ریختن خون ما پاسداران افتخاریست برای مکتبمان که پیرو حسین هستیم آنها که به دنیا گرویده‌اند مپندارید که دنیا سرای جاوید است بلکه دنیا محل گذر است دیر یا زود از این سرای زودگذر خواهیم رفت و کسانی هم در راه اسلام به هر نحوی خدمت می‌کنند در دو دنیا رستگارند.

پیام من به ملت عزیز ایران این است که به هیچ وجه به شایعه‌سازان و شایعه‌پراکنان اجازه ندهید علیه اسلام عزیز شایعه‌پراکنی کنند و اگر چنین باشد حق شهیدان را ضایع خواهید کرد.

پیام من به مادران این است که فرزندان خود را برای شهید شدن در راه اسلام و رهبر و سالار شهیدان حسین تربیت و پرورش دهید و چه خوش است شهادت.

و اما تو ای مادر مهربانم و نور چشمانم و عزیزم که حتی طاقت یک ساعت دوری من برایت گران بود از تو  وخواهرم می خواهم که در شهادت من گریه نکنید و سپاسگزار باشید چون صبرکنندگان را خدا دوست دارد؛ ان الله مع الصابرین.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس