کد خبر 1094768
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۸
عنواندار کشتی جهان و المپیک: مسئولان کمیته لیگ کرونا را جدی نگرفتند

ابراهیم جوادی گفت: با اصراری که مسئولان کمیته لیگ برای برگزاری رقابت های لیگ کشتی دارند گویا ویروس کرونا را جدی نگرفتند.

به گزارش مشرق، ابراهیم جوادی دارنده ۴ مدال طلای جهان درباره برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی اظهار داشت: واقعاً از اصرار آقایان مبنی بر برگزاری رقابت های لیگ متعجب هستم گویا ویروس کرونا را جدی نگرفتند یا سلامتی کشتی گیران برای آنها مهم نیست. 

بیتشر بخوانید:

توکلیان:‌برگزاری لیگ‌کشتی از اساس اشتباه است

وی تصریح کرد: روزی نیست که مسئولان وزارت بهداشت از مردم تقاضای همکاری و رعایت اصول بهداشتی را نداشته باشند با این وضعیت و خبرهایی که در خصوص شیوع ویروس کرونا می بینیم و می شنویم واقعا برگزاری لیگ چه ضرورتی دارد.

دارنده مدال برنز جهان تاکید کرد: ما سال آینده بازیهای المپیک توکیو را در پیش داریم و امکان برگزاری رقابت های جهانی نیز وجود دارد پس بهتر نیست بجای لیگ به فکر سلامتی کشتی گیران و حضور پُر قدرت در رقابت های مهم باشیم.

جوادی خاطرنشان کرد: در هر صورت این طور احساس می شود مسئولان کمیته لیگ با یک چنین نمایش هایی بیشتر از آنکه به فکر کشتی و کشتی گیران باشند در تلاش هستند خودشان را نشان دهند که امیدوارم با تدبیری درست، سلامت ورزشکاران را به خطر نیفتد.

گفتنی است با اعلام رئیس سازمان لیگ، مهلت ثبت قرارداد کشتی گیران و کادرفنی تیم ها برای حضور در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی تا پایان وقت اداری روز ۵ مردادماه ادامه خواهد داشت.
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس