کد خبر 1093518
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۸
رسول پناه: بیرانوند گردن همه ما حق دارد/ از معرفی نشدن اعضای هیئت مدیره گلایه دارم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند به گردن همه ما حق دارد و باید قدردان زحمات وی باشیم.

به گزارش مشرق، مهدی رسول پناه با تبریک برد  پرسپولیس مقابل ماشین سازی به هواداران این تیم، درباره آخرین وضعیت سفر علیرضا بیرانوند به بلژیک اظهار داشت: متاسفانه سفر  به دلیل مشکل خروجی اش تعویق افتاد که با حل مشکل، احتمال دارد  امروز یا یکشنبه سفر کند. 

وی ادامه داد: قرار بود بیرانوند قبل بازی با ماشین سازی به تمرین  بیاید تا از وی قدردانی شود که این اتفاق رخ نداد. بیرانوند یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران، تیم ملی و  پرسپولیس است که به گردن همه ما حق دارد. باید قدردان زحمات وی باشیم.

سرپرست  پرسپولیس درباره بدهی سنگین باشگاه به بازیکنان و مربیان خارجی سابق گفت: وقتی به عنوان سرپرست  مسئولیت را عهده گرفتم، کوهی از این بدهی گردن من افتاد و برای ما به ارث رسید. با این وجود، موضوع را مدیریت کردیم تا مشکلی پیش نیاید.

رسول پناه تصریح کرد: بحث برانکو و کالدرون با دستیارانشان از سال گذشته بوده و به خاطر مطالباتی که داشتند، به فیفا شکایت کردند. تاکنون رای اولیه فدراسیون جهانی صادر شده و در بحث برانکو با دستیارانش پرونده به دادگاه CAS ارجاع داده شده است. ما هم لایحه ای تنظیم کردیم و منتظر هستیم رای نهایی صادر شود.

بیشتر بخوانید:

زنوزی به جای اینکه «لُغُز» بخواند به تیم‌هایش برسد

وی افزود: درباره بحث لایحه 1300 صفحه ای باید بگویم به دلیل اطلاع نداشتن برخی نسبت به موارد حقوقی، درباره این موضوع سوء برداشت شد. یک خط هم از برانکو شکایت نکردیم. پس از شکایت برانکو، دادگاه عالی ورزش از ما مدارک خواست. می دانید ما باید مدارک برانکو و دستیارانش را باید در 6 نسخه کپی می کردیم. به همین دلیل لایحه ما 1300 صفحه شد. 

سرپرست پرسپولیس توضیح داد: باید مدارکی مانند اصل قرارداد، فیش های واریزی و رسیدهای پرداخت را برای CAS می فرستادیم. قدردان زحمات برانکو هستیم و می خواهیم درخواست دیگری برای وی بفرستیم تا در یک جدول زمانی مشخص، بدهی برانکو و دستیارانش را پرداخت کنیم.

رسول پناه افزود: پرسپولیس منابع درآمدی پایدار و خوبی دارد. مطالباتی هم از فیفا داریم و سعی می کنیم پول برانکو و 4 عزیز دیگر را با توافقی نسبی پرداخت کنیم.

وی درباره وضعیت هیات مدیره پرسپولیس عنوان کرد: این بحث به حوزه وزارت ورزش بازمی گردد. من هم مانند یحیی گل محمدی نسبت به معرفی نشدن اعضای هیئت مدیره گلایه دارم و منتظریم این اتفاق رخ بدهد. حتی قبل از اینکه سرمربی تیم چنین حرفی بزند، خودم هم پیشنهاد دادم تا تکلیف هیات مدیره مشخص شود.

سرپرست پرسپولیس ادامه داد: باید نکته ای را برای هواداران شفاف سازی کنم. مشکل بزرگ تیم این بود که اعتبار حکم ذی حساب در تاریخ 31 خرداد تمام شد و پس از آن از باشگاه رفت. جا به جایی ذی حساب موضوعی نیست که من بتوانم انجام بدهم؛ بلکه باید فردی از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی تایید و به باشگاه معرفی شود. تاکنون این پروسه ادامه دارد.

رسول پناه تصریح کرد: برای پرداخت چک به بازیکنان و کادر فنی باید امضای ذی حساب و مدیرعامل پای چک باشد. دلیل پرداخت نشدن حقوق پرسنل هم همین بود. پول در حساب بود و باید صبر می کردیم پس از پرداخت ذی حساب، پول آنها را پرداخت کنیم. به نوعی این مشکل اکنون رفع شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۱
    0 0
    برو بچه این کیه که باید قدردانش باشیم باید قدردان آن کسانی باشیم که توی این نظام جونشان را فدای این مملکت کردند . دیگه تکرار نشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس