دلایل استعفای وکلای فدراسیون در پرونده ویلموتس مشخص شد/ غرض‌ورزی‌ها همکاری را سخت کرد

مدیر فنی اترک بجنورد با اشاره به عدم اطلاعات مسئول روابط عمومی فدراسیون گفت: با چه منطقی باید ۱۷۰ میلیارد تومان به ویلتموس دهیم؟، جای تاسف است که مسئول حقوقی فدراسیون هم از این قرارداد بی‌خبر است.

به گزارش مشرق، فیروز کریمی مدیر فنی اترک بجنورد در گفت و گو رادیویی با برنامه چهار چهار دو رادیو جوان، ضمن ابراز دلتنگی برای اهالی فوتبال درباره امتیاز فروشی برخی تیم های حاضر در وسط جدول اظهار کرد: اساس مسابقات ورزشی، انجام مسابقات جوانمردانه است. 

بیشتر بخوانید:

تکرار سناریوی ویلموتس برای اسکوچیچ

وی ادامه داد: تاکنون هیچ تیمی که امتیاز فروشی کند را مشاهده نکرده ام‌. تیم ها بر یکدیگر اثر گذارند؛ تیم هایی که در وسط جدول قرار دارند با آرامش خاطر بیشتری در مسابقات حاضر می‌شوند بنابراین باید با تمام وجود بازی کنند تا سرنوشت جدول جوانمردانه تعیین شود.

کریمی با اشاره به اینکه در ورزش همه با یکدیگر در ارتباط‌اند بیان کرد: این شرایط ناجوانمردانه در فوتبال ما وجود ندارد و فدراسیون فوتبال نیز باید بر این امر نظارت کند. 

مدیر فنی اترک بجنورد افزود: کیفیت بازیکنان لیگ یک و دو باید به گونه ای باشد تا توانایی جلب رضایت مدیران و مربیان را داشته باشند.

وی درباره برگزاری مسابقات در شرایط کرونا گفت:اگر قرار بر این بود تا بازی ها انجام نشود، باتوجه به اینکه پرسپولیس اختلاف امتیاز چشمگیری داشت باید این تیم را قهرمان اعلام می‌کردند و مسابقات را قطع کرده و فصل بعد را آغاز می‌کردند.

کریمی ادامه داد: هزینه این مسابقات که حدود ۷،۸ میلیون یورو شده است را به جای پرداخت ناحق به مربیان بین تیم های لیگ یک و دو تقسیم می‌کردند.

مدیر فنی اترک بجنورد با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات هیچ لطفی ندارد گفت: یکی از مسابقات در لیگ آلمان با چند صد توپ برگزار شده است این در حالی است که در ایران موارد بهداشتی به درستی رعایت نمی‌شود.

وی با اشاره به محرومیت تماشاگران از فوتبال تاکید کرد: بازیکنان، مربیان، مدیران، روزنامه نگاران و نیروی انتظامی نیز در معرض ابتلا به کرونا قرار گرفته اند و تنها کرونا مخصوص تماشاگران نیست. 

کریمی درباره بی اطلاعی برخی مدیران در انتخاب مربیان خارجی بیان کرد: کسانی که سرمایه کشور را به باد می‌دهد نباید احساس راحتی کنند، به صرف اینکه آن فرد مسئول فدراسیون است نباید کسی را انتخاب کند.

مدیر فنی اترک بجنورد با اشاره به عدم اطلاعات مسئول روابط عمومی فدراسیون گفت: با چه منطقی باید ۱۷۰ میلیارد تومان به ویلتموس دهیم؟، جای تاسف است که مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال هم از این قرارداد بی‌خبر است.

وی در پایان با اشاره به وقفه ۴ ماهه مسابقات تصریح کرد: بازیکنان مراقب باشند تا مصدوم نشوند همچنین مربیان نیز به آنان انرژی دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    11 3
    قربون دهن آدم چیز فهم..... بهرحال مربی سابق استقلال هم فهمید پرسپولیس باید قهرمان اعلام میشد ولی استقلالی ها نفهمیدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس