کد خبر 1093453
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
آذری: ما از ابتدا با برگزاری لیگ برتر فوتبال مخالف بودیم

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره شرایط فعلی و نتایج تست‌های این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش مشرق، سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره وضعیت کرونایی‌های باشگاه فولاد گفت: ما هیچ وقت تعداد ۸ و ۱۶ کرونایی را کتمان نکردیم. یازدهم تیر ماه بعد از بازی با ماشین سازی تست دادیم. تست ۸ نفر از اعضای تیم مثبت شد. با توجه به پروتکل ابلاغی سازمان لیگ، کرونایی‌های ما به ۲۵ درصد نرسیده بود، تیم را به تهران اعزام کردیم. ۲ جلسه در تهران تمرین کردیم. شب دوم تمرینات، با نکونام جلسه داشتم، با توجه به این که ممکن بود تست‌های انجام شده در اهواز نیازمند بازنگری باشند، تستی در تهران انجام شد. تست ۸ نفر دیگر هم مثبت شد.

بیشتر بخوانید:

دیدار فولاد لغو شد/ استقلال - تراکتور برگزار می‌شود

آذری ادامه داد: به عزیزان در سازمان لیگ اعلام کردیم. آن‌ها گفتند ۳ عضو فولاد آیدی کارت ندارند. با احتساب ۱۳ نفر هم، آمار تیم ما به حد نصاب ۲۵ نفر می‌رسید.

سعید آذری افزود: با توجه به این که تا روز یکشنبه پاسخی نگرفتیم، تیم را به بابلسر اعزام کردیم. بازیکنان یک جلسه هم تمرین کردند. زمانی که به طور رسمی اعلام شد ۱۶ نفر از بازیکنان ما کرونایی هستند، تصمیم به بازگشت تیم گرفتیم. سازمان لیگ اسناد و مدارک ما را بررسی کرد و ما از بابلسر بازگشتیم.

آذری افزود: خواهش می‌کنم از کلمه راستی آزمایی استفاده نکنید. در اهواز ۲ تست از ما گرفتند، که با نظارت نماینده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در خوزستان بود. تمامی تست‌ها تایید شد و علاوه بر آن تست چند نفر دیگر از بازیکنان هم مثبت شدند.

از بین ۱۶ تست، ۱۵ مورد مثبت و یکی منفی شد

آذری تصریح کرد: به ما گفتند این نتایج را نباید خودمان اعلام می‌کردیم. مقرر شد از این به بعد تمامی نتایج تست‌ها به سازمان لیگ ابلاغ شود و آن‌ها اگر صلاح دانستند خودشان اعلام کنند. با آمار خودمان ۴۷ نفر آیدی کارت دارند، اما به ما گفتند در لیگ ۵۰ نفر آیدی کارت دارید.

آذری گفت: از ابتدای زمانی که به حد نصاب ۲۵ درصد رسیدیم، قرنطینه شروع شد. از ۲۲ تیر ماه می‌توانیم بازیکنان را به صورت تک تک به تمرینات برگردانیم. مواضع ما از ابتدا مشخص بود و با برگزاری مسابقات فوتبال مخالف بودیم. در آن زمان ششم جدول بودیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس