ماجرای بی اطلاعی معاون حقوقی استقلال از پرونده شفر و استراماچونی چیست؟

معاون حقوقی باشگاه استقلال میگوید اطلاعات جدیدی در خصوص پرونده شفر و استراماچونی نیست و همان مسائلی که قبلا توسط مسئولان استقلال گفته شده بود، سر جای خودش باقی است.

به گزارش مشرق، روز دوشنبه اسدالله مقدم معاون حقوقی باشگاه استقلال پس از خروج از ساختمان با خبرنگاران روبرو شد و تمایلی برای مصاحبه نداشت. گفته شده بود که مقدم در پاسخ به سوالی درباره پرونده شفر و استراماچونی اظهار بی اطلاعی کرده است.

اسدالله مقدم معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره این مساله اظهار کرد: وقتی که خبرنگاران آمدند و گفتند که میخواهیم صحبت کنیم، من به آن ها گفتم که اطلاعات جدیدی ندارم که در اختیار شما قرار دهم. بعضی ها اخلاق و اصل کارشان را رعایت نمی‌کند و با وجود این مساله چه باید کرد؟

بیشتر بخوانید:

اعلام آخرین وضعیت دو پرونده سنگین استقلال

او ادامه داد: قطعا وقتی کسی مسئولیتی را قبول می‌کند، باید از کیفیت کار مطلع باشد. در این یک ماه گذشته من از زبان آدم های مختلف در باشگاه درباره این پرونده ها صحبت هایی را شنیدم. من روز دوشنبه وقتی گفتم اطلاعات جدیدی ندارم، یعنی غیر از صحبت هایی که از طرف افراد مختلف باشگاه مطرح شده، اطلاعات جدیدی برای گفتن نیست که توضیح داده شود. حالا چه فرقی می‌کند به جای مقدم یک نفر دیگری در باشگاه این ها را مطرح کرده باشد؟

مقدم در پایان گفت: همه دغدغه این را دارند که مشکلات باشگاه را حل کنند و هر کسی به نوبه خودش فعالیت هایی را در راستای ارتقای باشگاه انجام می‌دهد. فقط باید محیط آرام باشد تا مسئولان استقلال بتواند کارشان را جلو ببرند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس