کد خبر 1092828
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶

اگر تا بحال از مبتلا شدن به کرونا جان سالم به در برده اید، اما حتما از نگرانی و استرس روزمره تان چیزی کم نشده است. حتما تا به حال این سوال برای شما بوجود آمده که تا چه زمانی باید به ضدعفونی کردن دست و وسایل مان با الکل یا وایتکس، استفاده مداوم از ماسک و دستکش و لمس هرباره ی سطوحی بپردازیم که بارها و بارها توسط ده ها نفر لمس شده اند ؟

اما برای اکثر افراد این مشکل بوجود امده که بر اثر استفاده مکرر از الکلِ،‌ دچار حساسیت یا خشکی پوست شده اند،‌براثر ضد عفونی کردن لوازم با وایتکس دچار خرابی و استهلاک سطوح شده و حتی دچار مشکلات موقت تنفسی ناشی از استنشاق زیاد  این قبیل مواد شده اند.

برای بهبود این مشکلات و زندگی کردن با مشقت های کمتر و توامان با سلامت بیشتر در ایام کرونایی که پایان مشخصی ندارد چه راهکارهایی باید تدوین شود؟

پر خطرترین سطوح آلوده به کرونا!

یکی از آلوده ترین سطوحی که روزانه در حال استفاده از آن هستیم شستی های آسانسور هستند. تحقیقات نشان داده اند که شستی های آسانسور تا 40 برابر آلوده تر از سرویسهای بهداشتی عمومی بوده و در ساعت توسط حداقل ده نفر لمس شده و لذا دارای آلودگی های فراوان است:

•           چقدر میتوانیم با وایتکس به ضدعفونی کردن شستی های آسانسور و سیستم های نوبت دهی بانک بپردازیم که بعد از مدت کوتاهی دچار خرابی شده و از کار می افتند و نیازمند هزینه های تعویض هنگفتی هستند؟

•           چقدر اطمینان داریم که افراد در استفاده از خلال دندانها و ابزار های این چنینی نصب شده در داخل برخی آسانسورها، موارد اخلاقی را رعایت کرده و ابزارهای آلوده را مجدد سر جای اصلی خود قرار نمی دهند؟

•           چقدر با صحنه آزاردهنده دستمال کاغذی های رها شده کف آسانسورها که از قبل برای استفاده افراد در داخل کابین ها جایگذاری شده بود،‌مواجه شده و احساس خطر کرده ایم؟

•           چقدر رضایت داریم که برای مبتلا نشدن به کرونا از انواع روش های گاها نا درستی استفاده کنیم که شاید ما را مصون بدارند اما موجب مشکلات پوستی و تنفسی و وسواس شده؟ و چقدر مایل به استفاده از موارد محافظت کننده ای هستیم که دارای مواد اضافی برای پوست و ریه و جسم مان نباشد؟

زندگی مسالمت آمیز با کرونا؟

راه حل این معضلات و آسوده کردن زندگی در ایام کرونا دغدغه مجموعه ساخت ایران بوده است. به این منظور ما در مجموعه ساخت ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود، اقدام به تولید شستی بدون لمسی نمودیم که صرفا دارای یک حفره با فضای کافی و مناسب جهت ورود انگشت به داخل آن است. بنابراین بدون آنکه انگشت شما کوچکترین تماسی با این سطوح آلوده در بانکها یا آسانسورها داشته باشد، سنسور تعبیه شده در دیواره های حفره،‌ انگشت شما را شناسایی کرده و با صدای کلیک و نور قرمز به شما عکس العمل نشان میدهد.

این شستی بدون لمس:

•           قابل نصب در طبقات و داخل کابین اسانسور کلیه ساختمانها است

•           قابل اجرا در دستگاه نوبت دهی بانکهاست

•           بسادگی در کنار شستی های آسانسور موجود نصب شده و تداخلی ایجاد نمیکند

•           از نظر اقتصادی نیز بسیار مقرون به صرفه است (با یکبار هزینه برای نصب این شستی دیگر نیازی به هزینه های فراوان برای خرید مواد ضدعفونی کننده و یا هزینه برای خرید مجدد دستگاه ها که بر اثر تماس با ضدعفونی کننده ها دچار استهلاک شده اند نیست)

•           باتوجه به آنکه دوران حضور کرونا در زندگی مان نا مشخص بوده اما از خطر آن چیزی کم نمیکند،‌ همواره مورد نیاز و محافظ سلامت شماست

•           در ایامی غیر از کرونا نیز که آلودگی ناشی از لمس این سطوح توسط دستان آلوده ده ها نفر،‌موجب انتقال سایر بیماری ها نیز میشود، بسیار ضرورری و پرکاربرد است.

بیایید بیشتر بدانیم

**این محتوا تبلیغاتی است**

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بهار IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    1 0
    باعث افتخاره برای ایران و ایرانی.... اتفاق جذابی بود
  • سیدمحمودهاشم نژاد IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۶
    0 0
    ضمن عرض ارادت شستی های بدون لمسی خیلی خوب و ممنون میشوم نحوه تهیه و همکاری اعلام بفرمائید بنده همکار طراحی مونتاژ هستم یک تعداد مورد نیاز دارم . سپاسگزاریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس