کد خبر 1092378
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
لوکاس اوکامپوس

لوکاس اوکامپوس، بازیکن آرژانتینی سویا دیشب مقابل ایبار یک تنه موجبات پیروزی مهم تیمش را فراهم کرد.

به گزارش مشرق، سویا در 11 بازی اخیرش در لالیگا بی شکست بوده و دیشب نیز موفق شد در دیداری مهیج با یک گل ایبار را مغلوب کند تا در فاصله چهار هفته به پایان فصل، با 60 امتیاز در رتبه ششم قرار گرفته و با توجه به اختلاف شش امتیازی با ویارئال، تقریبا حضورش در لیگ قهرمانان فصل آتی را قطعی سازد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت راکیتیچ به سویا؟

اما ستاره سویا در جریان پیروزی 0-1 مقابل ایبار را باید لوکاس اوکامپوس دانست. این بازیکن در دقیقه 56 موفق شد روی پاس خسوس ناواس تک گل این دیدار را به ثمر رسانده و سه امتیاز شیرین را برای تیمش به ارمغان آورد.

اما اوج هنرنمایی این بازیکن در اوقات اضافی رقم خورد. توماس واکلیک، دروازه بان سویا دچار مصدومیت شد و دیگر قادر به ادامه حضور در میدان نبود. همچنین خولن لوپتگی، سرمربی این تیم نیز هر پنج تعویض خود را انجام داده بود و به همین دلیل دیگر امکان عوض کردن سنگربان سویا برایش وجود نداشت.

اینجا بود که به صلاحدید لوپتگی، این لوکاس اوکامپوس که لباس دروازه بانی بر تن کرد و در دقایق پایانی درون دروازه تیمش قرار گرفت. اوکامپوس در ثانیه های پایانی دیداری که 100 دقیقه به طول انجامید، یک مهار فوق العاده در مقابل ضربه دیمیتروویچ داشت و به تنهایی موفق شد دروازه تیمش را نجات دهد تا قهرمان سویا در این دیدار لقب گیرد. اوکامپوس هم تک گل برتری بخش تیمش را وارد دروازه ایبار کرد و هم در دقایق پایانی در نقش سنگربان توانست موقعیت مسلم گلزنی حریف را مهار کند تا به تنهایی یک پیروزی شیرین برای سویا کسب کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس