ردیاب خودرو همان چیزی است که این روزها همه از آن صحبت می کنند. وسیله ساده، کوچک و با قیمت مناسب که تأمین امنیت و مسیریابی خودروها را به عهده گرفته است. با توجه به اینکه این روزها فروش جنس های تقلبی و بی کیفیت سطح بازار را فراگرفته انتخاب بهترین و با کیفیت ترین نوع از این وسیله کاربردی برای افرادی که با بازار فروش ردیاب ها آشنا نیستند کار آسانی نیست. به همین دلیل ما در این مقاله به شما راهنمایی می کنیم تا چه نوع ردیابی را از کجا تهیه کنید تا بتوانید با هزینه ای که صرف خرید این محصولات می کنید بهترین خدمات را دریافت کنید.

ردیاب های پر فروش بازار چه ویژگی ها و خدماتی دارند؟

قبل از اینکه بخواهیم در مورد مدل محصولات پر فروش ردیاب خودرو در بازار بحث کنیم، بهتر است تا در مورد ویژگی ها و کاربردهایی که یک ردیاب برای حفظ امنیت اتومبیل ها دارد صحبت کنیم تا شاید به نیاز خرید و استفاده از این محصول بیشتر از گذشته پی ببریم.

· ثبت سرعت حرکت خودرو و اطلاع رسانی به راننده

· ارسال پیامک به راننده ماشین در صورت ضربه خوردن به بدنه ماشین، روشن شدن چراغ ها یا باز شدن دردهای اتومبیل

· ردیابی سریع السیر اتومبیل به محض سرقت و حرکت بدون حضور مالک

· قابلیت ردیابی کوتاه مدت حتی بدون نصب باتری

· تعیین محدوده جغرافیایی مشخص و اطلاع رسانی در صورت خروج از محدوده

· قابلیت شنود

· قابلیت خاموش کردن اتومبیل از راه دور

· دارای دکمه کمک اضطراری SOS

ردیاب مگنتی پر طرفدار ترین نوع از ردیاب خودرو

همین که اسم ردیاب ها به گوش می رسد افراد به این مسئله فکر می کنند که ردیاب ها وسیله ای هستند که کاملا به صورت مخفی در اتومبیل جا گذاری می شود. اما اینطور نیست. ردیاب مگنتی یکی از پر طرفدار ترین مدل ها برای ردیابی خودرو است که به کمک آهنربایی که دارد به قسمت های آهنی خودرو متصل می شود. این ردیاب باقابلیت نصب ساده و آسانی که دارد موجب می شود تا کاربری ردیاب افراد را هم کنار ردیابی خودرو داشته باشد.

ردیاب مخفی فندکی، بهترین ردیاب با کاربری آسان

ردیاب ماشین مخفی بدون شک یکی از بهترین و پر فروش ترین مدل های ردیاب خودرو است که همیشه انتخاب اول افراد برای تامین امنیت خودرو است. این ردیاب با قابلیت اندازه کوچک و کاربردی در قسمت های متفاوتی از خودرو می تواند جاسازی شود. همچنین این ردیاب با ارائه قابلیت شنودی که دارد، برای افرادی که در هنگام اجاره خودرو خود دوست دارند از این قابلیت استفاده کنند نیز شرایط را فراهم کرده است.

ردیاب فندکی با توجه به اندازه کوچک و کاربری مناسبی که دارد توانسته با قیمتی مناسب و اقتصادی به عنوان یکی از پر فروش ترین ردیاب ها طرفداران زیادی به خود جذب کند. علاوه بر این، دستگاه ردیاب مخفی با قابلیت اعلام جدا شدن ردیاب از ماشین نیز می تواند پاسخگو ترین محصول برای استفاده و تامین امنیت اتومبیل ها به حساب بیاید.

اگر شما دوست دارید با صرف هزینه ای مناسب دستگاهی مخفی و مناسب برای حفظ امنیت و کنترل اتومبیل خود تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم حتما خرید این محصول را در اولویت خود قرار دهید.

جی پی اس دزدگیر ماهواره ای، یک ردیاب با تمام ویژگی های امنیتی

جی پی اس دزدگیر ماهواره ای یک محصول تمام عیار برای آن دسته از افرادی است که قصد دارند خیال خود را در جهت تامین امنیت خود راحت نگه دارند. این ردیاب با ویژگی فوق العاده خاموش کردن اتومبیل از راه دور می تواند گزینه بسیار مناسبی در بازار به حساب بیاید. استفاده از این محصول برای آن دسته از عزیزانی که روزانه مجبور به پارک خودرو خود در محل های نا امن و بسیار خلوت هستند بسیار پیشنهاد می شود.

در نظر داشته باشید که این ردیاب مستقیما به منبع باتری ماشین وصل می شود و از آنجا تامین انرژی می کند پس اگر قصد دارید تا برای تامین امنیت خودرو خود از ردیاب بی سیم استفاده کنید، پیشنهاد می کنم ردیاب های مگنتی را برای خود انتخاب کنید.

خرید بهترین و پر فروش ترین ردیاب خودرو از فروشگاه اینترنتی جی پی اس خودرو

حالا که سه مدل از پر فروش ترین و بهترین ردیاب های موجود در بازار را به شما معرفی کردیم، زمانش رسیده تا در مورد نحوه خرید آن هم راهنمایی های لازم را به شما ارائه دهیم.

در نظر داشته باشید که برای خرید محصولات اوریجینال و با کیفیت ردیابی، حتما در ابتدا فروشگاهی را انتخاب کنید که از صحت اوریجینال بودن و اصالت کالای آن مجموعه اطمینان لازم دارید.

فروشگاه اینترنتی جی پی اس خودرو، با ارائه بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود در بازار، این امکان را فراهم کرده تا شما بتوانید برای خرید انواع محصولات ردیاب و جی پی اس راه حل مناسبی داشته باشید. شما می توانید برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع محصولات ردیابی به سایت جی پی اس خودرو مراجعه کنید.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    1 0
    انصافا ردیاب خیلی چیز خوبیه . من حدود 9 سال پیش از شرکت ردیاب دلتا یه دونه جی پی اس خریدم و هنوزم مثل ساعت دقیق کار میکنه . خیلی جالبه که تا حالا دو بار ماشینم سرقت شد و با این ردیاب تونستم به ماشینم برسم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس