کد خبر 1092266
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تحولات عراق نوشت: در اولین واکنش از نهادهای رسمی عراقی، بخش رسانه ای حشد الشعبی طی پیامی، به مناسبت حادثه ترور هشام الهاشمی به خانواده و دوستداران و مراکز علمی و استراتژیک و تحلیلگران در این زمینه تسلیت گفته و از نهادهای امنیتی خواست که این جنایت را پیگیری کرده و عاملان تروریست آن را دستگیر کنند.

همچنین بخش رسانه ای حشد ایشان را از مهم ترین متخصصان و نویسندگان در امور شناخت داعش دانست که نقش بسزایی در کشف اسرار و رسوا کردن بازی های آنان داشت.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 4
  • عبدالله مومن IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    38 29
    وقتی آل وحوش سقوط کرد به سرنخ اصلی می رسید
  • LB ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    11 49
    دشمنای ایران ریختن توی فضای مجازی میگن کار کتائب حزب الله و ایرانه. چقدر بدبختن مزدواری آمریکا که تهش برای ایجاد فتنه توسط خود آمریکا کشته میشن
    • NL ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
      5 47
      مگر میشه. این بابا فقط به نفع شیعیان و حزب الله کار کرده بود
  • DE ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    8 23
    کار امریکا و عربستانه . اینها برای عوامل خودشون هم ارزش قائل نیستند و آنها را میکشند و میندازن گردن ایران .
  • CA ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    5 1
    البته این آقا به دولت عراق مشاوره میداد و باعث کشف سرنخ های القاعده و داعش شده بود و کمی هم منتقد مسائل دیگر هم بود و برای همین به یک مهره بسیار جذاب برای بازی روانی با مردم عراق توسط آمریکایی ها بدل شد و برای همین آمریکایی ها آنرا از میان برداشتن تا شبهه افکنی در مورد حسد الشعبی کنند که فایده برنده اصلی آن الکاظمی و آمریکا هست. چون آمریکایی ها همواره بر بازی روانی متمرکز هستند. شخصیت پردازی همواره در دستور کارشان هست و تمامی نقشه هایشان یر این اصل استوار هست. چون الکاظمی و آمریکا در صدد گرفتن اسلحه از الحشد الشعبی می‌باشند چون آمریکا نمیخواهد امنیت به عراق بازگردد و داعش از بین برود تا بهانه برای ماندن داشته باشد و الکاظمی با توسل به آمریکا در قدرت باقی بماند. بایستی گروههای سیاسی عراق بهوش باشند و این ترفند را خنثی کنند. بخصوص مراجع عظام بایستی به دولت الکاظمی هشدار بدهند که با امنیت عراق بازی نکند و عراق توسط حشد الشعبی از دست داعش خارج شد و آمریکایی ها در حال کنم به داعش بودند. در واقع الکاظمی عراق را به سمت جنگ داخلی دارد پیش میبرد. یعنی همان مدل افغانستان! و مدل اشرف غنی!!!! بایستی تمامی گروههای سیاسی تمرکز خود را بر اخراج آمریکایی ها از خاک عراق قرار دهند.
  • DE ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    9 1
    اینجا مشخص شد که کار منافقین بوده . در عرض یک دقیقه ۵۰ تا منفی فقط از کشور باستانی آلبانی میتونه باشه .
    • iran IR ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      0 0
      فقط پیرمردان مستقر در آلبانی نیستند ، رژیم ضد ایرانی (اسرائیل) سالهاست در فضای مجازی ارتش سایبری پارسی نویس دارند که مسلط به زبان پارسی و در صفحات و سایت های ایرانی مشغول کامنت گذاری و منفی دادن و تاثیر گذاشتن بر فضای مجازی ایران هستند، طی چند سال اخیر مگس های سعودی هم اضافه شدن ! پاینده ایران عزیز ..
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    4 1
    کار سعودی با مشاوره آمرزکایی ها
  • فیضی NL ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    1 0
    مطلب خیلی زیبا
  • RO ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    2 6
    الهاشمی از مخالفان ایران و حشدالشعبی بود دلیلی نداره داعش الهاشمی رو ترور کنه
    • iran IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      0 0
      دقیقا به همین خاطر داعش و تولیدکنندگان داعش ( آمریکا، اعراب وهابی سعودی) دستور ترور این شخص رو صادر کردند، این نوع شیطنت ها بارها از سوی آمریکا و شیوخ عرب منطقه انجام شده به قصد اتهام زدن و تخریب ایران .. یک تحلیل گر مهره ارزشمندی برای ترور نیست .. مگر همین سو استفاده های سیاسی ..
    • خلیج پارس iran IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
      0 0
      داعش مسئولیت این ترور را به عهده گرفته ! شما لطف کنید از تروریست های داعش یا تولید کنندگان داعش ( آمریکا و شیوخ مرتجع عرب) این سئوال رو بپرسید که چرا این شخص تحیلیل گر عراقی رو ترور کردند !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس