کد خبر 1091975
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
اولیانوف: روسیه با بکارگیری مکانیسم ماشه به منظور حل اختلافات برجام مخالف است

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین مخالفت مسکو با بکارگیری مکانیسم ماشه به منظور حل اختلافات موجود در برجام را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، میخائیل اولیانوف نماینده دائمی روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی در حساب توئیتری خود نوشت: اتحادیه اروپا تلاش می کند از نقطه نظرهای متفاوت مکانیسم حل اختلافات در برجام را بکار اندازند؛ این ایده چندان خوبی نیست.

وی افزود: همه شرکت کنندگان در برجام باید بجای این گونه مشاجرات بی فایده و احتمالاً مخرب به اتفاق یکدیگر به فکر حفظ توافق هسته ای باشند که در وضعیت بسیار بدی قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    2 1
    ایران با تفکر لیبرال غربگرایی اصلاح طلبان به هچل افتاده است
  • احمد IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    9 1
    این دیپلماتها برجامو چه جوری به توافق رسیدند که این ماشه و لوله تفنگ برجام همش بطرف و علیه ایرانه چطور اونا نقض برجام میکنند تحریمهارو برنمیدارن وبعضا کلشو قبول نمیکنن، این ماشه علیه اونا بکار نمیره کوفتتون بشه اون حق ماموریتهایی که از بیت المال گرفتید..
  • CA ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۷
    0 1
    این نئولیبرال ها یک مشت بوزینه نئانتردال مو و چشم کم رنگ بیشتر نیستند. به شورای امنیت دستور داده که تحریم تسلیحاتی ایران رو تمدید کنند!!!!! یک مشت بوزینه که فقط اون فک گشادشون لق میرنه. بگو چهل پدر تو چیکاره این زمین هستی که دستور میدی! چیکاره این زمین هستی که قوانین داخلی ایت رو میخوای به کشورها تحمیل کنی!!!!؟ زیادی ضرضر کنید اون اقتصاد ورشکسته برده داریتون اون چیزی هم که داره رو از دست میده! یک مشت روانی خودشیفته با اون مشکل ژنتیکی عقلی!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس