کد خبر 1091864
تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۶
صادرات ماسک ممنوع شد

دبیر کارگروه مقابله با کرونای وزارت صنعت با اشاره به الزام استفاده از ماسک در کشور و با توجه به شرایط قرمز در برخی استان‌ها، گفت: طبق مصوبه جدید، فعلا صادرات انواع ماسک به خارج از کشور ممنوع اعلام شد.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «جمشید گلپور»  میزان تولید ماسک داخلی را متناسب با شرایط فعلی کشور برشمرد و اظهار داشت: مواد اولیه و پارچه متناسب با خط تولید و توان کارگاه ها، به تولیدکنندگان عرضه می شود و فرآیند تولید تا توزیع کارگاه ها تحت نظارت قرار دارند و همچنین از حمایت وزرات صنعت نیز برخوردارند.

بیشتر بخوانید:

رییس مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صنعت با اشاره به لزوم مشارکت مردم، بخش خصوصی و دولت برای مهار کرونا گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت تمام تلاش خود را برای رفع موانع تولید، به ویژه در چرخه تولید ماسک به کار گرفته و انتظار می رود که مطابق نرخ مصوب، جهت رفاه عموم مردم ایران، ماسک استاندارد را در اختیار شبکه های توزیع در کشور قرار دهند.

دبیر کارگروه مقابله با کرونا وزارت صنعت با تجلیل از فعالیت بخش خصوصی و تولیدکنندگان، از راه اندازی وب سایت «باماسک» جهت عرضه ماسک استاندارد با قیمت مصوب از طریق فضای مجازی و اینترنت در راستای توسعه شبکه مجازی با همکاری سازمان بسیج اصناف کشور و بخش خصوصی خبر داد و گفت: تقویت شبکه های فروش اینترنتی مجاز توسط اصناف کشور، می تواند در این برهه علاوه بر تسهیل خرید مردم، بخشی از مشکلات و تبعات اقتصادی ناشی از کرونا برای اصناف را کاهش دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کرونا IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    2 3
    یعنی تا حالا صادرات ماسک داشتین؟ ای نامردها اگه صادر نمی کردید و اینقدر گرون نبود این همه مردم بدون ماسک می‌چرخیدند، شیوع بیشتر بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس