اردوغان نمایه

رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه در سخنانی گفت که آنکارا همه توطئه ها در منطقه علیه این کشور را خنثی کرده است.

به گزارش مشرق، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه روز یکشنبه گفت که آنکارا در خنثی کردن تمامی توطئه‌ها علیه این کشور در منطقه موفق شده است.

وی که از طریق ویدئو کنفرانس و در جریان مراسم افتتاحیه تعدادی از پروژه‌های برقی آبی در تعدادی از استان‌های این کشور صحبت می‌کرد، افزود: «همه توطئه‌ها و نیرنگ‌هایی که علیه ما در خاورمیانه ایجاد شده بود، خنثی کردیم.»

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به اقدام اخیر آنکارا در عملیات اکتشاف و حفاری در دریای سیاه با تاکید بر ادامه این عملیات گفت: «هرگز اجازه دست درازی به حقوقمان را که ناشی از قوانین بین‌المللی در این خصوص است، نخواهیم داد.»

اردوغان به برنامه هسته‌ای ترکیه نیز اشاره کرد و گفت که نخستین نیروگاه هسته‌ای ترکیه از سال ۲۰۲۳ فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی تاکید کرد که هدف از این پروژه متنوع سازی منابع تامین برق کشور و فراهم کردن زیرساخت‌های متوازن در زمینه انرژی است.

ترکیه در دسامبر ۲۰۲۰ توافقنامه‌ای به ارزش ۲۰ میلیارد دلار با روسیه برای ساخت و راه‌اندازی نیروگاه هسته‌ای در ایالت مرسین در جنوب این کشور امضا کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    8 25
    این یارو یا کلا در توهم یا فراموشی گرفته این شما نبودی که تروریست ها را ایجاد کردین و روانه سوریه کردین و مردم این کشور را اواره و اخرش هم به ان چیزی که می خواستید نرسیدین؟ در مورد فلسطین هم در ظاهر دشمن اسراییل هستید ولی در پشت ماجرا همکاری می کنید با این اسراییل در جهت بی ثباتی منطقه
  • US ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    8 3
    منتظر چشم انداز 2023 هستیم.
    • علی IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
      1 10
      منتظر باش جهش قیمتها
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    7 18
    شما خودت مرکز توطعه و دسبسه و وحشیگری و نسل کشی علیه اقوام ودولتهای همسایه هستی
  • فرزند ایران IR ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
    6 24
    کدام توطئه علیه ترکیه. توطئه گر اصلی منطقه اسرائیل با شماست. این شما سید که در عراق و سوریه مداخله نظامی می کنید. در حالی که با یک حمایت ساده از دولت های مرکزی عراق و سوریه می توانید مشکلاتتان با کردها را حل کنید همچون زمانی که در عراق و سوریه ثبات وجود داشت. اردوغان باید می گفت هزاران توطئه در سراسر منطقه و جهان اسلام ایجاد کرده ایم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس