کد خبر 1091656
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
سایت هسته‌ای نطنز

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رئیس سازمان انرژی در جلسه امروز درباره حادثه نطنز توضیحاتی ارائه کرد مبنی بر اینکه سناریوهای مختلف درباره این حادثه در حال بررسی است.

به گزارش مشرق، ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز با حضور آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی برای ارائه گزارشی درباره روند فعالیت‌های هسته‌ای کشورمان برگزار شد و آقای صالحی در جریان دیدگاه‌های اعضای کمیسیون قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

اعلام آماده‌باش صهیونیست‌ها از ترس ایران

آیا آژانس بین‌الملل انرژی اتمی با ضدانقلابیون همکاری دارد؟

وی افزود: در این جلسه آقای صالحی اشاره‌ای به همکاری‌های کشورمان با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در ادوار اخیر داشت و توضیح داد که متاسفانه در قطعنامه اخیر شورای حکام اطلاعات مورد ادعای سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی مبنای درخواست دسترسی آژانس بوده که این روند مورد انتقاد ماست.

عمویی اضافه کرد: آقای صالحی درباره حادثه نطنز هم توضیحاتی ارائه کرد مبنی بر اینکه سناریوهای مختلف درباره این حادثه در حال بررسی است و نتایج قطعی آن به زودی اعلام می‌شود. همچنین گروه‌های کارشناسی از بخش‌های مختلف امنیتی و اطلاعاتی همه جوانب موضوع را بررسی کرده و شورای عالی امنیت ملی هم اعلام کرد که دلایل حادثه را تشخیص داده اما فعلا به دلایل امنیتی نتیجه بررسی‌ها اعلام نشده است.

وی در پایان گفت که در این جلسه اعضای کمیسیون دیدگاه‌های خود را مطرح کردند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    10 0
    از پوشش همین اتفاق استفاده کنید و امکانات بالانس سانتریفیوژها را انتقال بدید به زیر زمین و بدون نظارت آژانس یه عالمه سانتریفیوژ نسل جدید تولید کنید ......به آژانس هم بگید هرچی امکانات داشتیم تو انفجار ترکید و پودر شد.....
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    15 4
    به احتمال زیاد کار خود صالحی و ظریف و روحانی است می خواهند به قول خودشان از شر هسته ای خلاص بشوند انها که سکه و مدال را برای بتون کردن را گرفتند
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    7 0
    اگه دلیل اصلی رو نمیتونین بگین حداقل بگین کدوم شایعه ها غلطن
  • تفکر سردمدار امریکا IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    9 0
    اقای صالحی همونه که رگ گردنش زده بود بیرون برای بستن قدرت هسته ای و قسم جلاله می خورد ؟ آدم خیلی خوبیه
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    18 1
    صالحی از کسایی بود که در ایجاد ننگ برجام خیلی نقش داشت و الان قایم شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس