خوییینی ها

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای خطاب به موسوی خوئینی‌ها تصریح کرد: آیا فراموش کردید که حداقل نصف عمر چهل ساله انقلاب در دست دولت های هم فکر شما بوده است؟

به گزارش مشرق، در پی نامه سید محمد موسوی خوئینی ها به رهبر معظم انقلاب، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیانیه ای  صادر کرد که متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا جَاءَکَ الْمُنَافِقُونَ قَالُوا نَشْهَدُ إِنَّکَ لَرَسُولُ اللَّهِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ إِنَّکَ لَرَسُولُهُ وَاللَّهُ یَشْهَدُ إِنَّ الْمُنَافِقِینَ لَکَاذِبُونَ (منافقون ۱)           

جناب آقای سید محمد موسوی خوئینی‌ها

در اواخر ماه های باقیمانده از دولتی که با بی تدبیری و دور از امید صورت گرفت، این «فرار به جلوها» چه معنایی دارد؟ آیا توجه کرده اید که امروز کسانی که شما به عنوان دشمنان کینه توز انقلاب اسلامی یاد کردید، چه جشنی از سخنان شما گرفته اند؟

عریضه شما که هر خطش از خود شما پاسخ می طلبد، حتی داد و فریاد دوستان شما را نیز درآورده و شما قبل از اینکه واقعا دغدغه مردم را داشته باشید، ثابت کردید در انزوای از جامعه پویا و ولایت محور چقدر به فکر باقی ماندن حیات مرده سیاسی خویش هستید.

آیا فراموش کردید که حداقل نصف عمر چهل ساله انقلاب در دست دولت های هم فکر شما بوده است؟ این سخنانی که شما به عنوان کاستی ها بیان کرده اید، دقیقا نکاتی است که رهبر انقلاب در این مدت در سخن و عمل برای حل آن کوشیده اند.

آیا شعارهای غرب زده و عوام فریب همفکران شما نبود که مسیر تفکر انقلابی را به سمت عملکرد لیبرالی تغییر داد؟ آیا دست این دولت ها بسته بود؟ در قضایایی مثل برجام که آشکارا رهبر انقلاب و دلسوزان نظام از عواقب آن هشدار می دادند دستشان بسته بود؟ آیا اگر به صورت قهری جلوی آن را می گرفتند، شما باز کنایه نمی زدید که ولایت قهری شما، نشئه ای از ولایت قهری خدواند است که باید در برابر آن تسلیم بود!؟

این سیاه نمایی ها در برابر این همه افتخاراتی که در سایه ولایت امام خامنه ای (حفظه الله) و به دست فرزندان خمینی کبیر (رحمه الله علیه) اتفاق افتاده و امروز ایران اسلامی را علیرغم فشارهای فلج کننده، به یک کشور تاثیرگذار در معادلات جهانی تبدیل کرده است، چه معنایی دارد؟

البته باید توجه داشت که گرچه این سخنان هزینه هایی را برای نظام اسلامی ایجاد می کند، ولی در دل دوستان، قدر این نعمت بزرگ «ولایت» را نمایان تر می کند و مسیر را بیش از پیش برای ما شفاف تر می نماید.

ما مجمع نمایندگان طلاب، ضمن اعلام برائت از چنین سخنان تفرقه افکن و نفاق گونه، اعلام می داریم که خود را قدران نعمت ولایت شمرده و تمام توان خویش را در راستای تحقق اهداف اسلام ناب و معارضه با تفکر هم دستان شما به کار خواهیم بست و در آینده ای نزدیک جشن به زباله‌دان تاریخ رفتن این تفکر را خواهیم گرفت.

«والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    4 0
    طلاب عزیز ما هم می دانند که چه وقت اعلام وجود کنند.
  • ناشناس IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    1 4
    پاک ترین دولت دولت اصلاحات بود که شما از همه بیشتر باهاش بد هستید و دروغگو ترین و ریاکارترین خرافه ای ترین و پر اختلاس ترین دولت دولت اصول گرای آقا محمود که خود شماها هم به خاطری که قابل لاپوشانی نبود ازش اظهار برائت کردید
    • IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
      0 0
      خیلی پرروئید
  • ممد IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 0
    دست آقا یون بوده اما اجازه یک تلفن به رئیس جمهور‌ با اورامان را ندادید.
  • نورمحمد محمدی سعداباد IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
    0 0
    منهم به نوبه خود به عنوان یک انقلابی خوئینی هارا محکوم میکنم و اغلام میدارم رهبر عالیقدرمان همچون اولین پیشوای شیعیان مظلوم واقع شده است
  • کاظم IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
    0 0
    یک بار میگین مردم برای اصلاحات تره هم خورد نمیکنن یک بار میگید میکنن ما که آخرم متوجه نشدیم کی کی رو میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس