افشاگری بزرگ علیه فدراسیون فوتبال/اساسنامه کویت به فیفا ارسال شد!

کارشناس حقوقی فوتبال ایران مدعی شد فدراسیون فوتبال ایران اساسنامه فدراسیون کویت را به فیفا تحویل داده است و این موضوع به خاطر عدم حذف کویت در بخشی از این اساسنامه، مشهود است!

به گزارش مشرق، در حالی که بحث ارسال پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران به فیفا و ایرادات فدراسیون جهانی به آن همچنان سوژه است، هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی و عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال پرده از اتفاق بزرگ و عجیبی برداشت.

نصیرزاده مدعی شد فدراسیون فوتبال ایران اساسنامه کویت را رونوشت کرده و برای فیفا فرستاده است.

این کارشناس حقوقی که در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود، گفت: اولین اقدام فدراسیون فوتبال برای اصلاح اساسنامه در سال ۲۰۱۸ بود. فیفا از فدراسیون ایران خواسته بود پیش نویس پیشنهادی اش را ارسال کند. جالب است که ایران  اساسنامه فدراسیون کویت را می فرستد و اساسنامه این کشور  را «کپی پیست» کرد!

نصیرزاده با نمایش بخش هایی از این اساسنامه تاکید کرد: حتی در نگارش عنوان فدراسیون هم اشکال داشته اند. در واقع در متن اساسنامه فدراسیون فوتبال کویت هرکجا کلمه (KFF) بوده است، کلمه (IRIFF) را گذاشته بودند. حتی فونت این کلمات با اساسنامه فرق می کند.

وی گفت: اما در بخشی از این اساسنامه اسم کویت آمده بود و مسئولان فدراسیون ایران یادشان رفته بود این کلمه را بردارند!

کارشناس حقوقی فوتبال که در برنامه ورزش و مردم حاضر شده بود، گفت: آنچه که رسانه ها می گفتند فیفا بیش از ۸۰ ایراد از اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران گرفته، در واقع همین اساسنامه فدراسیون کویت بوده است!

فیلم صحبت های نصیرزاده را در ادامه ببینید:

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    12 0
    مدیریت و کار ایرانی! تأسف برانگیز و قابل تأمل است. ناراحت نشویم، این ها نقاط ضعفی هستند که باید در صدد رفع و اصلاح آن باشیم. مربوط به یک فدراسیون هم نیست، در بخش بخش زندگی، مدیریت و کار در کشور این مشکل هست.
  • عدس پلو IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۳
    4 0
    ما که همه چیزمان کپی پیست شده از مدارک تحصیلی تا تحقیقات و تولید و صنعت و.... حداقل باید در این خصوص دغلکاری ورزیده شده باشیم دیگه اینجوری گاف دادن خیلی ضایعه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس