کد خبر 1090527
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶
بازی خطرناک مجیدی با میراث گران‌بهای استراماچونی

کادرفنی تیم فوتبال استقلال در هفته‌های اخیر نتوانست عملکرد جالبی داشته باشد و از این‌رو نگرانی هواداران را به همراه داشت.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی از وقتی سرمربی استقلال شد و هدایت آبی‌پوشان پایتخت را برعهده گرفت تا به حال عملکرد پرفراز و نشیبی داشته و به خصوص در سه دیدار گذشته، دست به حراج امتیازات این تیم زد تا استقلال مقابل حریفان نه چندان قدرتمند و مدعی خود، ناکام در کسب پیروزی بماند.

بیشتر بخوانید:

کرونا برنامه‌های مجیدی را به هم ریخت

در نیم فصل نخست این رقابت‌ها، استقلال با هدایت استراماچونی موفق شده بود گل‌گهر سیرجان را با حساب دو بر یک شکست بدهد و سایپا را با نتیجه ۴ بر صفر از سد راه بردارد، اما حالا با حضور فرهاد مجیدی مقابل گل‌گهر با حساب یک بر صفر باخته و مقابل سایپا متوقف می‌شود. همچنین برابر فولاد در بازی رفت، به یک تساوی رسید، ولی در بازی برگشت سه امتیاز را به حریف اهوازی تقدیم کرد.

این شرایط به همراه حواشی باورنکردنی که توسط فرهاد طی چند روز گذشته رقم خورده، وضعیت سختی برای استقلال ساخته است. البته بی‌میلی و بی‌انگیزگی مفرط بازیکنان در میدان که برآمده از اتفاقات درون رختکن است، به همراه افزایش بی‌رویه تعداد مصدومان، شرایط را برای فرهاد مجیدی دشوار می‌کند و هواداران را در موضع ضعف قرار می‌دهد؛ زیرا آن‌ها به جای لذت بردن از موفقیت‌های تیم خود، مشغول تماشای پیروزی و ادامه صدرنشینی پرسپولیس هستند.

پرسپولیسی‌ها سرگرم دروکردن امتیازات هستند و استقلالی‌ها همین‌طور در جدول رده‌بندی پایین‌تر می‌روند. روندی که ممکن است سهمیه آسیایی را از تیم آبی‌پوش پایتخت بگیرد. آن‌ها می‌توانستند در همین دو بازی، قدرت خود برای نزدیک شدن به پرسپولیس را بالا ببرند، ولی اتفاقاتی افتاد که آن‌ها در بازگشت به لیگ و از مجموع ۶ امتیاز در دو بازی گذشته و شانس رسیدن به رده دوم تنها یک امتیاز داشت کردند و حالا در مکان پنجم رده‌بندی لیگ حاضر هستند.

با این حال تمام آن دستاوردها از جمله بازی‌های زیبا و قدرتمندانه‌ای که در نیم فصل نخست توسط استراماچونی و بازیکنان تیم حاصل شده بود، توسط فرهاد مجیدی به باد می‌رود و انگار راهی برای پیشگیری از آن نیست. باید دید استقلال با فرهاد مجیدی می‌تواند کار بزرگی انجام بدهد یا قرار است باز هم شاهد و ناظر ادامه افت استقلال باشیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس