کد خبر 1090321
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۱
آتش سوزی کلینیک سینااطهر

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: هرنوزده جسد حادثه آتش سوزی خیابان شریعتی شناسایی و تعیین علت فوت شدند و و جواز دفن صادرشد.

به گزارش مشرق، مهدی فروزش مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران عنوان کرد: از نوزده جسد آتش سوزی شب گذشته خیابان شریعتی تهران که جهت تعیین علت فوت به پزشکی قانونی ارجاع شده است تاکنون چهارده جسد تحویل خانواده ها شده است.

بیشتر بخوانید:

دستگاه‌های مسئول مانع چنین ضایعات بی‌جبرانی شوند/ دستور رهبری برای بررسی سریع و صحیح علت حادثه

وی در ادامه افزود: همه نوزده جسد از جانباختگان حادثه آتش سوزی شب گذشته در کلینیک سینا در خیابان شریعتی تهران (۱۵ نفر زن و ۴ نفر مرد)که به مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران واقع در کهریزک ارجاع شده بود با تلاش کارشناسان پزشکی قانونی شناسایی و تعیین علت فوت شدند و جواز دفن هم صادر شد و از این تعداد تا کنون ۱۴ نفر با دستور مقام قضایی تحویل بستگان درجه اول شده و پنج نفر دیگر هم بستگان جانباختگان جهت تحویل به پزشکی قانونی مراجعه کرده اند.

ببینید:

فیلم/ ملکی: کلینیک سینا اطهر ۴ اخطاره بود

وی گفت: از این تعداد ۱۷ نفراز کادر درمان و دو نفر از مراجعین هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    6 0
    کلمه تلفات اصلا کلمه مناسبی نیست، مگه اینهایی که جانشون رو از دست دادن حیوان بودن که از کلمه تلفات استفاده کردید.
  • علیزاده IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۲
    1 0
    این سهلنکاری ها از طرف کیست هرروزیک انفجار یک روز درپتروشیمی بندر امام خمینی . یکروز درپارچین ویک روز در کلینیک سینا ودیگری در سایت انرژی اتمی وروز دیگر هم در.....درمدت یک ماه آیا این انفجار هاعمدی هست چرا عاملین شناسایی ودستگیر نمیشوند واگر اتفاقی است چرا مدیران مورد مواخذه قرار نمی گیرند هرروز سرمایه بیت المال این مملکت دود میشود وبه هوا میرود ولی آب از آب تکان نمی خورد گناه این ملت چیست؟؟ همه بی توجهی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس