کد خبر 1089870
تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
لغو کامل لیگ دسته اول فوتسال به خاطر عدم انجام تست کرونای ۵ تیم/ کمیته انضباطی سرنوشت لیگ را مشخص می‌کند

عضو کمیته فنی فوتسال گفت: قرارداد خسوس کاندلاس مربی اسپانیایی با تیم ملی ایران به عنوان مدیر فنی سه ماهه و تا پایان جام ملت های آسیا است.

به گزارش مشرق، حسین شمس، عضو کمیته فنی فوتسال درباره انتخاب محمدرضا حیدریان و خسوس کاندلاس به عنوان مربی و مدیر فنی تیم ملی فوتسال اظهار داشت: حضور حیدریان و کاندلاس در تیم ملی با نظر و پیشنهاد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی صورت گرفت که با این پیشنهاد هم موافقت شد.

بیشتر بخوانید:

چرایی تشکیل تیم ملی فوتسال «ب»

فخیم: حواشی فینال لیگ تقصیر یک سرباز بود

وی درباره مشکلات مالی فدراسیون فوتبال و اینکه قرار است چطور پول قرارداد کاندلاس با شرایط ارزی فعلی تأمین شود؟ تصریح کرد: قرارداد خسوس با تیم ملی سه ماهه یعنی از شهریور تا آبان و پایان جام ملت های آسیا است.

عضو کمیته فنی فوتسال خاطرنشان کرد: باید دید درخواست خسوس چقدر خواهد بود. قبول دارم در این اوضاع گرانی دلار و یورو، کار سخت است ولی قرارداد وی سه ماهه است و نظر کادر فنی این است که می تواند به تیم ملی کمک کند.

شمس  تأکید کرد: اگر پیشنهاد خسوس را حدود چهار هزار دلار در نظر بگیریم در مجموع سه ماه چیزی حدود ۲۴۰ میلیون تومان در می آید که مبلغ دور از ذهنی نیست.

وی در خصوص برگزاری تورنمنت فوتسال شیراز هم تأکید کرد: این تورنمنت با حضور تیم های بلاروس، آذربایجان، کویت، عراق، تیم ملی ایران و تیم جوانان کشورمان برگزار می شود. برنامه این تورنمنت مورد تأیید و تصویب قرار گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس