سردار حاجی زاده نمایه هوافضای سپاه

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: کار ساخت با خودروسازان است، ما به رفع کاستی‌هایی که عزیزانمان در صنعت خودرو دارند کمک می‌کنیم. بنای تصدی‌گری نداریم، برای رفع وابستگی کمک می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه بازدید از پژوهشکده خودرو دانشگاه علم و صنعت ایران و در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: خیلی از آقایان در کشور ما معتقدند که مشکلات اقتصادی و تحریم از طریق مذاکره و تعامل قابل حل است، بنده هم همین اعتقاد را دارم منتهی نه با آمریکا و دشمنان، بلکه این مذاکره و تعامل باید با ظرفیت‌های بسیار بی‌نظیر داخل کشور مثل دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان باشد.

وی افزود: امروز هم ما برای مذاکره و تعامل در بحث خودروسازی به دانشگاه علم و صنعت آمده‌ایم و اخبار بسیار خوبی دارند و حرکت خوبی آغاز شده و این ریل‌گذاری که برای بحث خودرو شده آینده بسیار خوبی دارد.

بیشتر بخوانید:

سردار حاجی‌زاده:  راه صنعت خودروی کشور از بیرون مرزها نمی گذرد

سردار حاجی زاده ادامه داد: تمام کشورهای دنیا قائل به این هستند که ماهواره و ماهواره‌بر لبه تکنولوژی است، این فناوری را ما به کمک آمریکا و اروپابه دست نیاوردیم، بلکه به کمک طرفیت‌های داخلی به این فناوری رسیدیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اشاره به گذشت ۶۰ سال از تاسیس صنعت خودروسازی در کشور، گفت: امروز می‌بینیم مدیران بسیار خوبی در صنعت خودروسازی کشور و وزارتخانه مربوطه حضور دارند و مصمم هستند وابستگی را قطع کنند.

وی افزود: البته نباید انتظار کار ویژه‌ای در کوتاه مدت داشت، اما این ریل گذاری ما را به نقطه خوبی خواهد رساند.

سردار حاجی‌زاده درباره نحوه ورود نیروهای مسلح و سپاه به حوزه خودروسازی، اظهار داشت: کار ساخت با خودروسازان است، ما به رفع کاستی‌هایی که عزیزانمان در صنعت خودرو دارند کمک می‌کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان با بیان اینکه در بخش‌های فناوری و برخی قطعات که وابستگی وجود داشته، برای بومی‌سازی آنها کمک خواهیم کرد، تاکید کرد: از سویی آدرس صنعت‌گران  و شرکت‌های دانش بنیان داخل را ما بیشتر از دیگران می‌دانیم، در این زمینه در حال کمک به خودروسازان هستیم و بنا نیست تصدی‌گری کنیم و وارد خودوسازی شویم، ما می‌خواهیم کمک کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    31 5
    من که ناامید شدم از این خبر. فکر کردم خودتون می خوایین خودرو بسازین و مردم رو از شر لیبرال ها نجات بدین!! زهی خیال باطل.
    • شاکی IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      27 7
      سردار ترا جدت با یک اردنگی جانانه این مدیران بی لیاقت و بی خاصیت رو بندازین بیرون . این هم خودش به نوعی جهاد برای امنیت و آبادانی کشور لازمه .
    • IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      3 4
      پرچم سردار بالا
    • یوسف اکبری IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      3 2
      البته بانک داری این عزیزان را در بانک مهر اقتصاد و انصار و قوامین را هم دیدیم . کار اقتصادی یک کار کاملا پیچیده با پارامتر های زیادی می باشد که لیبرال و غیره نمی شناسد
  • IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    28 4
    لطفاً در ابتدا با کمک نهادهای امنیتی و قوه قضاییه خودروسازی را از مافیای قطعه ساز و وارداتچی پاکسازی کنید بعد آنها کمک کنید تا آب در هاون کوبیدن نشود
  • شهروند ارومیه IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    15 7
    سلام قهرمانان هوافضا باید به دنیا نشان بدهند خودروهای ایرانی با فکر ایرانی و عشق ایرانی و توکل به خدای قهرمانان در خدمت به خلق خدا می توانند ستاره های درخشان در صنعت جهانی خودرو باشند قهرمانان هوافضا باید پایه گذار شرکتهای قابل ورود به بورس های داخلی و خارجی با پذیرش سرمایه گذاران عاشق ایرانی و دوستداران انقلاب اسلامی سرمایه گذار در این بخش به ایجاد شرکتهای قدرتمند اقتصادی چند میلیتی در در کوتاه ترین زمان ممکن باشند قهرمانان هوافضا باید بتوانند مهندسین انقلابی با عصاره مکتب سردار قاسم سلیمانی تربیت کنند و به دنیای نشان بدهند از خون قهرمانان وطن چگونه هزاران لاله عشق به انقلاب اسلامی در حال رویش هستند ناخدای ولایت به توان و مدیریت شما ایمان دارد که خواستار تحول بزرگ در سال جهش تولید شده اند این انقلاب باید به انقلاب جهانی امام مهدی عج الله الفرجه وصل شود انشالله.
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    15 7
    خودرو سازی را شروع کن. از روحانی و اصلاح طلبان و ... ها نترس
  • داود IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    11 4
    سردار ممنون از حسن نظرتون،فقط همزمان با کمک شما باید آقای طایب مجموعه مدیریتی و تصمیم گیری و تصمیم سازی صنعت و خودروسازی را از عناصر نفوذ و فاسد تصفیه بکنه
  • AU ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    6 26
    به جای خودرو، موشک هاتون را بومی می‌کردید
    • IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      22 4
      چخه. به یمن می گیم عملیات پنجم رو هم شروع کنه ها.
  • DE ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    9 3
    افرین به شرف و غیرت شما. هرجا مشکلی هست شما فداکارانه و فروتنانه کمک می کنید. خدا حفظتون کنه. لازمه تو ایران یک شبکه ارتقاء صنعتی از همه بخش ها ازبخش فنی سپاه تا همه فناوران دانشگاهی و نیروهای جهادی و مهندسین و دانشمندان صنعتی و حتی افراد فنی بازنشسته بعنوان نیروی کمکی به همیاری صنعت بیان و نواقص و ضعف های صنعتی کارخانه ها در هر بخشی رو رفع کنند تا مراکز صنعتی به استقلال صنعتی و تولید با استاندارد بیشتر برسند.
  • ZAHRA IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    10 3
    افرین خدا برتو ای سردار بزرگ
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      2 3
      خدا حفظش کنه
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    3 4
    اولش اینطوریه
  • DE ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    4 1
    معلومه چشم نداری ببینی! اولش اینطوریه یعنی چی؟؟؟؟ حسود هرگز نیاسود! دانشمند ! عرضه داری یک ملاقه بساز و بیار اینجا نمایش بده ! مغلطه ها ولی طبق طبق!
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    11 3
    درود خداوند بر سردار عزیز ونورانی سردار حاجی زاده وتمامی هم رزمان شما*سپاه افتخار ایران است*
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    1 2
    ای ملت کمی فکر کنید .سپس بزبان بیاورید
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    4 2
    "خیلی از آقایان در کشور ما معتقدند که مشکلات اقتصادی و تحریم از طریق مذاکره و تعامل قابل حل است، بنده هم همین اعتقاد را دارم منتهی نه با آمریکا و دشمنان، بلکه این مذاکره و تعامل باید با ظرفیت‌های بسیار بی‌نظیر داخل کشور مثل دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش بنیان باشد." این حرف رو باید روزی سه بار تزریق کرد
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    4 4
    سردار حاجی زاده گزینه خیلی خوب برای ریاست جمهوری است.
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    1 5
    من حاضرم قسم بخورم اگه سردار حاجی زاده وارد اقتصاد بشه مشکلات اقتصادی بیشترش ظرف مدت کوتاهی حل شده .(خدا پشت وپناهت دلاور)
  • US ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    1 3
    سردار جان اگر طلا هم بدست شرکتهای ماشین سازی بدهید به شما خاکستر تحویل خواهند داد. در ۶۰ سال گذشته افکار نادرست در تمام بخشهای این دو کارخانه رسوخ کرده و هیچ امیدی به اصلاح آنها نیست. لطفا خودتان دست بکار ساخت ماشین بشوید.
  • CA ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 3
    سپاه ، ارتش و سایر نیروهای انتظامی حفظ کشور میکنند و تلاش میکنند برای خودکفایی مملکت، از انطرف دولت لیبرال و مجلس خفته فارغ از راس امور بعد از تصویب برجام ننگین 20 دقیقه ای ، اینک ترکمنچای 25 ساله با حکومت فاضلابی و کمونیستی چین دارند می بندند. این بود شعار نه شرقی نه غربی ...؟
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    4 0
    خودرو درسته از لحاظ تکنولوژیکی در سطح پائینتری نسبت به صنایع نظامی هست ولی شما فاکتور اقتصادی رو نادیده میگیرید یا عمدا یا سهوا. خودرو باید از لحاظ اقتصادی قابلیت رقابت داشته باشه در حالیکه در بحث نظامی قابلیت رقابت در رده آخر اهمیت هست. شما برای موشک میتونی هر هزینه ای رو پرداخت کنی ولی خودرو اینجوری نیست.
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
      0 1
      اینکه با کمترین بودجه نظامی بهترین تجهیزات رو بسازی حرف شما رو باطل می کنه.
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    خب این آشغالا و هیچ جای دنیا ب عنوانه ماشین قبول نداره خودشون بهترین ماشینای روزه دنیارو دارن تولید میکنن
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
    0 0
    این یک پیشرفت بزرگ است. هنوز برخی متوجه نشده اند که ما در حال جنگ اقتصادی هستیم و باید از تمام ظرفیت داخلی بنا به فرموده اقا استفاده کنیم. پیشنهاد میکنم نظر مثبت اقا را بگیرید و بعد اقدام کنید تا کسی جرات سنگ اندازی پیدا نکند. موفق باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس