کد خبر 1089142
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹
متهمان

دختر ۱۶ ساله که با اعتماد به دوستش راهی یک میهمانی شبانه شده بود تصور نمی‌کرد قربانی جنایت سیاه دو پسر شرور شود.

به گزارش مشرق، جمعه گذشته زن جوانی به‌همراه دختر ۱۶ ساله‌اش به پلیس مراجعه کرد و راز جنایت سیاهی را برملا کرد.

دختر نوجوان در تحقیقات گفت: دو سال قبل در مسیر باشگاه ورزشی با دختری به‌ نام سحر آشنا و دوست شدم. شامگاه پنجشنبه او مرا به یک میهمانی در خانه دوستش دعوت کرد. آن شب مادرم مرا به محل میهمانی رساند اما چون می‌دانستم که به غیر از سحر دوستانش هم داخل خانه هستند و نمی‌خواستم مادرم از این ماجرا با خبر شود به مادرم گفتم میهمانی دخترانه است.

بیشتر بخوانید:

بعد از رفتن مادرم وارد خانه شدم به غیر از سحر، دو پسر جوان هم داخل خانه بودند.

او ادامه داد: آنها به من نوشیدنی تعارف کردند و من هم آن را خوردم، اما دقایقی بعد حالم بد شد و سحر هم آنجا را ترک کرد. من بی‌هوش شدم و بعد از اینکه به هوش آمدم متوجه شدم آن دو پسر به من تعرض کرده‌اند. ابتدا به مادرم زنگ زدم و گفتم حالم بد است. آن شب حرفی از آن ماجرای تلخ نزدم اما فردای آن روز موضوع را برای مادرم تعریف کردم.
با شکایت این دختر، بازپرس جنایی دستور بازداشت دو پسر جوان و سحر را صادر کرد.‌
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • سید IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    خاک بر سر والدینی که از سر حماقت و لجاجت با نظام دینی ما فرزندان خود را بی دین بار می آورند درحالی که باور ندارند تربیت بدون دین فرزندان، اولین ضربه اش متوجه همان خانواده و به ویژه بر فرزندان خودشان خواهد بود و هرخانواده بی دین اولین ضرر کننده از آثار بی دینی است! اِنَّ الاِنسانَ لَفی خُسرٍ الّا الَّذینَ آمَنوا وَ عَمِلُواالصّالِحات
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      62 6
      حماقت و کله پوکی والدین
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      37 5
      خود این خانم به مادرش نگفته بود . همچنین مادر این خانم باید می رفت و فرزندش را تحویل می داد ، اونجا مورد مشکوک را معمولا می توان پیدا کرد ، نه اینکه پیاده اش کند و بعدا بیاید دنبالش .
    • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      15 41
      لجاجت با نظام دینی؟ قرصات بخور
    • دختر ایران GB ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      27 4
      دختر بچه ساده چه میداند دنیا چقدر گرگ داره . اما خوب سلبریتی های اصلاح طلب این حادثه ها را عین آزادی و درست میدانند . فقط ازدواج کار غلطی است. و طلاق کار درست.
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      0 0
      من حضور ذهن ندارم
    • به دختر ایران IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      21 1
      دحتر بیچاره 16 ساله آنقدر باهوش هست که مادرش را گول بزند و بگوید مهمانی دخترانه است! و مادر هم آنقدر بی بند و بار بچه اش را بار آورده که بچه از اینجاها سر در می آورد. قبلا در سال 89 یک حرفهایی در مورد خوابگاه دخترانه برخی دانشگاههای معتبر تهران به رسانه ها درز کرد. اما درزش را دوختند.
    • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      3 1
      نتیجه اعتماد به افراد همینه
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      1 6
      09:43 این که اینجوری داغ کردی نشون میده داری از حسادت میترکی که چرا تو دستت نمیرسه یه همچین دسیسه هایی اجرا کنی.و گرنه به تو چه ربطی داره که امودی به والیدن طرف فحش میدی.وقتی یه سری اون بالا از دین مردم فقط برای سواستفاده کردن از مردم بهره میبرن نتیجش این میشه که مردم با دین لج میکنن و گرنه چه دلیل دیگه ای داره؟
    • به IR ۱۹:۳۶ - DK ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۶
      0 0
      غیر تهمت زدن حرف دیگری هم داری؟ اینکه مردم خودشان دنبال رقاصی و کنسرت هستند و به مسوولان فاسد رای می دهند تقصیر دین است؟
  • علی IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    64 3
    نمی‌دونم چرا همه هر کاری میکنن میگن نمی‌دونستم
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    23 22
    حتما سحر و دو پسر به جایی پشتشون گرمه که با اینکه مادره هم اومده بوده تا دم در اون کار رو کردن
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
      0 0
      پشتشن به روشنفکران خارشی گرمه
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    14 1
    پروها
  • حجت IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    36 3
    یعنی با این همه اتفاقات اینچنینی بازم کسی هست بگه نمی دونستم؟ اینا بابای روباهو گربه نرن
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    60 18
    دختر 16 ساله ای که سر از پارتی دربیاره حقش همچین بلایی سرش بیاد البته شک نکنید این دختر اینقدر بی حیاست که بخاطر تجاوز ناراحت نیست میخواد یه پولی از این دو جوان بکنه
    • خاطرات یک معاون IR ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      10 0
      یکبار مادر یک دختری ، همکلاسی دخترش رو به خونشون میبرد و یک هفته یا بیشتر نگه میداشت ، و در جواب مادرها میگفت دخترم تنهاست چندروزی دخترتون بمونه ... خیال مادران را راحت میکرد ...مادر یکی از این دخترها با پلیس دخترش رو از خونه اون زن بیرون آورد و همسایه ها از اون خونه و محله بیرون کردن !
  • شعور چیز خوبیه IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    50 7
    برای همچین افرادی نباید دل سوزاند واتفاقا" حقشونه که این بلا سرشون بیاد وگرنه کسی که سرش درد نمی کنه دستمال نمی بنده. من که خودم یک پدرم اصلا" برای این دختر بی حیا وامثالهم ناراحت نمی شوم
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    42 0
    الان این دختر رفته بلا سرش اومده اشکال نداره فمنیستها و به اصطلاح منورالفکرا خفه شدن هیچ نظری ندارن؟؟ کافیه پدر این دختر عصبانی بشه دختره رو بکشه آه و ناله این جماعت حال بهم زن تا آسمان هفتم میره یونیسف بیانیه میده !!
  • IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    18 0
    این نوع ترفنددیگه قدیمی شده،،،،،....اونم کنجکاومیشدوبه راحتی می اومد خخخخخخخ
  • ایرانی DE ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    13 0
    اینکه با نوشیدنی بیهوش شده هم جای شک و تردید... چه بسا با رضایت بوده. ا... اعلم..
  • DE ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    24 0
    آدم یاد گوسفندان در صف سلاخ خانه می افته کاملا دارن میبینند قصاب چاقو در دست با لباس خونی یکی یکی گوسفندان را گرفته و جلوی آنها سر میبرد.آن گوسفندان ولی خود مشغول چریدن هستند تا نوبتشان برسد.هزاران بار از این آشنایی های خیابانی و بیابانی با بانی و بدون بانی ختم به میهمانی آنچنانی شده است لیکن بعضا دختر خانم های مغرور و لجباز باز تخت گاز به دام چنین افراد شروری گرفتار میشوند. ای گوسفندان مواظب سلاخی شدن باشید. // شنیدم گوسپندی را سِتُرگی - رهانید از دهان و دست گرگی شبانگه کارد در حلقش بمالید - روان گوسپند از وی بنالید/ که از چنگال گرگم در ربودی - چو دیدم عاقبت خود گرگ بودی
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    18 2
    توی مهمانی چه پسرانه و چه دخترانه هیچ خیری نیست البته در ایران چون زمینه سازی نشده .برای خوشحالی و سر حال شدن نیست هدف فقط تجاوزه پیرمرد هم بره همچین جایی حامله بر میگرده تا برسه به دختر 16ساله.
    • IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      0 0
      نمردیم خوش حالی وسرحال شدن را هم دیدیم!!!! افراد به ظاهر روشنفکری مثل تو باعثشن!!!!چرا ؟!!چون اونایی هم که مهمانی پسر ودختر میگیرن باشعار قشنگ منفی نگر نباشید قضاوت نکنید مما میخوایم شاد و سرحال کنیم جوونارو!!!!اون ها را نابود می کنید!!!
    • وطن پرست DE ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      2 0
      تو خارج هم فرقی نداره. الکی به زمینه سازی و زمینه نسازی ربطش نده. تو مونیخ مادره هم کلاسی دخترش رو که یک پسر ۷ ساله هست اورده خونه که مثلا درس بخونن. بعد دراتاق رو باز کرده یک دفعه شوکه شده. الان بدبخت مونده چی بگه. با زمینه سازی بسازه یا اعتراض کنه. شماغرب زده ها دستتون به هیچجا نمی رسه از غرب برای خودتون سراب ساختید. اگه دولت اصلاحات ریشه اش کنده می شد من هرگز از کشورم جدا نمی شدم.
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
      0 0
      یعنی پارتی های خارجی جز این است؟ این ثمره مدرنیته است. حذف خانواده و خوک صفتی
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    8 0
    سلام. موافقم مشرق
  • DE ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    18 0
    حالا سحر میگه من اونجا نبودم و پسرها میگن داوطلبانه و با رضایت دختر این کار را کردن. مشکل تربیت و آموزش این دختر بوده و اینکه مادر نتونسته با دخترش روابط دوستانه پیدا کنه. دختر 16 ساله درسته که به سن بلوغ رسیده ولی هنوز بچه حساب میشه و حق رانندگی و کار کردن و امضاء کردن قرارداد را ندارد و طبق قانون فقط به اندازه ی پول توجیبی که توسط والدینش داده میشه حق خرج کردن و خرید جنس را دارد. خطرناکترین و در عین حال مهمترین زمان برای هر انسانی انتهای کودکی و اوایل نوجوانی است و هر آسیبی در این زمان تا آخر عمر جبران ناپذیر هست.
  • نیکوکار IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    13 1
    آزادی دادن به دختران با این فکر اشتباه که اون بزرگ شده باید وارد اجتماع بشه و... خودش پس خودش ورمیاد .. باید خوش بگذرونند... آرایش کنند توی مجالس شرکت کنند ..کلاس ما بالاست ... باباش خشنه کسی حق نداره نگاه چپ بش بکنه ... همه خواهر برادرند بذار خوش باشند .. دخترمون عقده ای میشه ... و هزارتا دلیل بی منطق دیگه از طرف والدین والبته بیشتر از خود دختران که خیلی زود گول میخورند . و به دیگران اعتماد میکنند .. چرا متوجه گرگ های جامعه نمیشیم که در لباس میشن
  • تقی US ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    19 0
    دختر خانم برنامه را با سحر ودر خانه خلوت سحر جیدن و مامانه را هم یک لالایی خوندن رفتن دنبال پارتی شون و یک کمه زیاده روی کردن و پای مشروب و غیر و عبور از خط قرمز هوشیاری و قرمز شدن و حالا همه متهم است و این دختر شانزده ساله معصوم دختر معصوم وقتی پسرها را تو اون خونه دیده و برنگشته معلومه آشنایی و مراوده قبلی با اونا داشته است و حالا گنده به حدی بزرگ بوده که بعد از یک روز پنهانکاری از مادر مجبور به اعتراف شده است . ولی هر په باشه چون دختره خودش رفته با پای خودش و تکرار کردار گذشته اش هست خاک برسرش شده است
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    3 3
    این بدبختی ها وگرونی ها تقصیر مدیران میانی کشور است که آسوده خاطر دارند مخورند و می برند کسی هم کاری شون ندارد
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    17 1
    دختری که مشکل نداشته باشه در چنین محافلی حضور پیدا نمیکنه. نمیشه بدون چتر زیر بارون رفت و انتظار خیس نشدن داشت.
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    17 0
    بعضی از دختران از پسرانهم بدتر شدهاند یکروز درپارکی دختری رادیدم تقریبا بیست ساله به تنهایی می چرخید تا چند تادختر چهارده پانزده ساله رادید به انها گفت یکجا جشن تولد است بیست پسر هستند ومن تنها دختر وبا نهایت تعجب دیدم ان دختران شماره دادند وشماره گرفتن خانوادها باید خیلی مراقب این گرگهای همجنس دخترانشان باشند دختر گرگ صفت هم لباس موجه وبدون ارایش بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس