مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم «نوید صفری» برگزار می‌شود

مراسم گرامی‌داشت شهید مدافع حرم «نوید صفری» به مناسبت سالروز تولد این شهید والامقام، ۱۹ تیر بر سر مزارش برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، مراسم گرامی‌داشت شهید مدافع حرم «نوید صفری» به مناسبت سالروز تولد این شهید والامقام، روز پنجشنبه ١٩ تیر از ساعت ١٧ الی ١٩ با رعایت اصول بهداشتی بر سر مزار این شهید والامقام واقع در قطعه ۵۳ بهشت زهرا (س) تهران برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور خانواده این شهید والامقام و زائران شهدا، همراه با روایت‌گری حجت‌الاسلام «محمدتقی وکیل‌پور» و قرائت زیارت عاشورا توسط «امیر ابرش» برگزار خواهد شد.

خاطرنشان می‌شود، شهید مدافع حرم «نوید صفری» ۱۶ تیر سال ۱۳۶۵ در تهران متولد شد، وی تازه‌داماد بود که برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) به سوریه اعزام شده و پس از پایان ماموریت سه‌ماهه که برعهده داشت، به درخواست خودش و با اجازه فرماندهان به «البوکمال» اعزام شد. مدتی از وی خبری نبود تا اینکه پس از آزادی کامل شهر البوکمال، در ۱۵ آذر سال ۱۳۹۶ پیکر مطهرش در حالی تفحص شد که سر از تن وی همچون اربابش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) جدا شده است.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۹
    0 0
    مظلومتر از رزمندگان و مدافعان حرم وجود ندارد. این مظلومیت در طی سالهای اولیه این دفاع مقدس از حرم اهل بیت بیشتر نمایان بود. غرب شیفتگان و امیدواران به ترامپ و پامپئو انواع تهمتها را به این افراد خالص و مومنان واقعی میزدند. مسئولین و کسانی که نهایت تلاش خود را جهت فراموشی و نابودی اصول دینی و انقلابی بکار بستند. فقط در مظلومیتشان این بس که بنده به عنوان یکی از نخبگان کشور که مقام اول کشوری را در آزمونی سراسری دارا میباشم تنها به دلیل حمایت از این عزیزان چندین سال است که از شغلم که هیأت علمی دانشگاه بودم محروم شده ام و شدیدترین تحریمها را از ترامپ صفتان کشیده ام. مسلماً در این کشور افراد خودفروخته ای هستند که روی سیاه ترامپ را سفید میکنند!!.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس